اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار هرمزگان خبر داد

نصب 47 دستگاه کنتور هوشمند بر چاه‌های آب شرب رودان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از نصب 47 دستگاه کنتور حجمی الکترو مغناطیسی روی ورودی مخازن و منابع تولید آب در روستاهای رودان خبر داد.

نصب 47 دستگاه کنتور هوشمند بر چاه‌های آب شرب رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور طی نشستی در این رابطه از نصب 47 دستگاه کنتور حجمی الکترومغناطیسی بر روی ورودی مخازن و منابع تولید آب در روستاهای شهرستان رودان خبر داد.

وی افزود: با نصب این کنتورها علاوه بر ثبت دقیق میزان آب تولید شده، قابلیت ارسال اطلاعات به مرکز استان از طریق این سامانه نیز فراهم می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان ادامه داد: سنجش میزان آب تولید شده و مقایسه آن با مقدار آب مصرف شده یکی از بهترین شیوه‌های تشخیص میزان هدررفت آب در شبکه‌های آبرسانی است که با نصب این کنتورها به خوبی قابل اندازه گیری است.

حمزه پور اضافه کرد: رفع عیوب شبکه‌های آبرسانی به دلیل تشخیص میزان هدررفت با سرعت بیشتری انجام می‌شود که این امر موجبات خدمات رسانی بهتر به مردم را در صورت بروز هرگونه حادثه ایی فراهم می‌سازد.

وی هزینه خرید و نصب این تعداد دستگاه را بالغ بر یک‌میلیارد و 720 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: تمام روستاهای شهرستان میناب از جمله چیرم آباد رودخانه، برنطین و روستاهای جغین به این سامانه تجهیز شدند.

حمزه‌پور افزود: برنامه ریزی برای نصب 40 کنتور هوشمند در شهرستان میناب نیز انجام شده که از سال آینده در روستاهای سایر شهرستان‌های استان نیز این اقدام انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/88007/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول