اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد

کاهش 500 درصدی تصادفات منجر به فوت در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: امسال تصادفات درون‌شهری منجر به فوت در شهرستان 500 درصد کاهش داشته است.

کاهش 500 درصدی تصادفات منجر به فوت در تویسرکان

مظاهر کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار است و در برقراری نظم و امنیت در سطوح مختلف جامعه نقشی اثرگذار و غیر قابل انکار دارد، اظهار داشت: در سال‌های اخیر با همکاری مطلوب و دوسویه مردم با پلیس شاهد بهبود وضعیت امنیتی و آرامش اجتماع بوده‌ایم.

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه در همکاری با پلیس، اذعان کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند و نقشی کلیدی در افزایش امنیت در اجتماع دارند.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان در خصوص عملکرد یک ساله نیروی انتظامی تویسرکان در مقایسه با سال 90، ابراز داشت: با همت بی‌وقفه مأموران ناجا در شهرستان و به‌کارگیری امکانات موجود، کشف سیگار 500 درصد، کشف سوخت قاچاق 50 درصد، قاچاق کالا 79 درصد و 25 درصد جرائم مالی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی با اشاره به رشد 40 درصد دستگیری سارقان، افزود: بر اساس مستندات، کشف تجهیزات ماهواره‌ 23 درصد و دستگیری متهمان در این حوزه 10 درصد، تریاک 35 درصد، هروئین 440 درصد و سایر مواد مخدر 30 درصد، دستگیری معتادان به مواد مخدر و مزاحم در سطح شهر 15 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

کاظمی به کاهش 75 درصدی جرم شرارت امسال در مقایسه با سال 90 اشاره کرد و یادآور شد: همکاری و تعامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در جاری‌سازی قانون در جامعه تصادفات درون‌شهری منجر به فوت در شهرستان 500 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به رشد 41 درصدی توقیف خودروهای فاقد مدارک، بیان داشت: عدم استفاده از کلاه ایمنی، رعایت نکردن قانون راهنمایی رانندگی و مزاحمت از عوامل توقیف موتورسیکلت‌های متخلف است که این امر در شهرستان 36 درصد افزایش یافته است.

کاظمی از رشد 100 درصدی کشف اشیاء عتیقه در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: نزاع فردی حدود 10 درصد، چاقوکشی و قمه‌کشی 66 درصد و سرقت هشت درصد نسبت به سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مشارکتی بودن تأمین امنیت، خواستار همکاری بیش از پیش مردم با پلیس با رعایت قوانین، ترویج فرهنگ خودکنترلی و امر به معروف و نهی از منکر شد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان، اظهار داشت: آموزش‌های همگانی لازم به اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان در شهرستان به منظور کنترل و پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری داده شده است.

وی در پایان از آمادگی کامل نیروی انتظامی با مشارکت خانواده‌ها برای حفظ امنیت و آرامش در شهرستان خبر داد و افزود: نیروهای پلیس در نقاط آسیب‌پذیر، معابر و خیابان‌های اصلی از ساعت 17 عصر تا اختتامیه برنامه آیین چهارشنبه آخر سال 91 مستقر خواهند بود.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول