اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی:

21 درصد تصادفات فوتی آذربایجان‌شرقی در جاده تبریز ـ اهر اتفاق می‌افتد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: 21 درصد تصادفات منجر به فوت جاده‌ای استان مربوط به جاده اهر ـ تبریز و جاده‌های منطقه ارسباران است.

21 درصد تصادفات فوتی آذربایجان‌شرقی در جاده تبریز ـ اهر اتفاق می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی فرجی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، جاده اهر – تبریز را یکی از جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان برشمرد که روزانه بیش از 30 هزار خودرو از این جاده تردد می‌کنند.

وی، با ارائه آماری از تصادفات این منطقه گفت: طی هشت سال گذشته 764 نفر در این جاده تصادف کرده‌اند که منجر به فوت شده است و این رقم در سال‌جاری 56 نفر در جاده اهر – تبریز، 29 نفر در جاده تبریز- ورزقان، 18 نفر در جاده اهر کلیبر، هفت نفر در جاده هریس و هفت نفر در جاده اهر - مشگین‌شهر بوده که جمعاً 117 نفر است.

این مقام مسئول گفت: بالغ بر هزار نفر نیز در این مدت مصدوم شده‌اند که با این رقم 21 درصد فوتی‌ها و 23 درصد مصدومان استان مربوط به ارسباران و در جاده اهر – تبریز است.

فرجی گفت: بیشترین فوتی‌ها براثر تصادفات خودروها در جاده اهر – تبریز است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان‌شرقی قانون روز آمد و موثر، سرعت و دقت مدیریت تقاضای سفر، ارتقاء سطح آگاهی و فرهنگ جامعه، توسعه نوسازی ناوگان عمومی و استانداردها، توسعه شبکه راهور، ارتقاء جاده‌های اصلی به اتوبان، کنترل پلیس با دوربین‌های مجهز را راهکارهای مناسب برای پیشگیری از تصادفات اعلام کرد.

وی افزود: برای تأمین امنیت جاده‌ای مسافران نوروزی راه‌اندازی اکیپ کنترل نامحسوس، استقرار 120 نفر عامل پیاده در نقاط حادثه‌خیر، اعلام محدودیت‌های ترافیکی و افزایش گشت‌های پلیسی راه از برنامه‌های پلیس راه آذربایجان‌شرقی برای ارتقاء امنیت در جاده‌ها و کنترل‌های لازم است. 

انتهای پیام/60002/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول