اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور ویژه شرق تهران خبر داد

یک کشته در تصادف جاده ورامین – تهران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور ویژه شرق تهران از تصادف چهار دستگاه خودرو با یکدیگر و کشته شدن یک نفر در جاده ورامین - تهران خبر داد.

یک کشته در تصادف جاده ورامین – تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا همیانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در مسیر شرق به غرب جاده ورامین - تهران، بلافاصله گروهی از مأموران به محل عزیمت کردند.

رئیس پلیس راهور ویژه شرق تهران افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه سواری پیکان به دلیل ترکیدگی لاستیک جلو به صورت مورب به طول 17 متر از لاین کندرو به سمت چپ تغییر مسیر داده و با گاردریل وسط بزرگراه و یک دستگاه سواری تیبا برخورد کرده که در همین حین یک دستگاه سواری سمند نیز که از پشت سواری تیبا در حال حرکت بود با قسمت عقب سواری تیبا برخورد کرد و این امر باعث گردش 360 درجه‌ای تیبا به دور خود و تصادف با یک دستگاه سواری پراید شده است که متأسفانه براثر این تصادف راننده خودرو پیکان بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

وی عنوان کرد: کارشناسان علت این حادثه را پیدایش نقص فنی یعنی ترکیدن لاستیک در سواری پیکان و بی‌احتیاطی از جانب راننده دو خودروی دیگر به علت عدم رعایت فاصله طولی اعلام کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ویژه شرق تهران در پایان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، بیان داشت: رانندگان حین رانندگی از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، به ‌طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/2462/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول