اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی اعلام کرد

151 کشته در تصادفات درون شهری آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال 151 نفر در تصادفات درون شهری آذربایجان‌غربی کشته شده‌اند.

151 کشته در تصادفات درون شهری آذربایجان‌غربی

احد مهرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آمار تصادفات درون شهری و برون ‌شهری آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در امسال تعداد کل مجروحان در تصادفات درون شهری استان شش هزار و 345 مورد گزارش شده است.

وی با اشاره به آمار مرگ و میر تصادفات درون شهری در امسال، تصریح کرد: 151 نفر در تصادفات درون شهری آذربایجان‌غربی جان خود را از دست داده‌اند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: تعداد کل تصادفات درون شهری در 11 ماهه امسال هشت هزار و 240 تصادف گزارش شده است و این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته هشت هزار و 279 مورد بود.

مهرمند از افزایش 12 درصدی تعداد تصادفات برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: تعداد تصادفات برون شهری استان در 11 ماه امسال و مدت زمان مشابه سال گذشته به ترتیب پنج هزار و 936 مورد و پنج هزار و 282 مورد گزارش شده است.

وی گفت: با افزایش تعداد تصادفات برون شهری تعداد مرگ و میر نیز افزایش یافته است و از 487 نفر در سال گذشته به 555 نفر در امسال رسیده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی بیان داشت: در 11 ماهه امسال شش هزار و 200 نفر در تصادفات برون شهری آذربایجان‌غربی مجروح شده‌اند و تعداد این مجروحان در مدت زمان مشابه سال گذشته چهار هزار و 842 نفر بود که با رشد 28 درصدی مواجه است.

انتهای پیام/61010/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول