اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول خبر داد

افزایش زمان برپایی نمایشگاه هوایی دزفول به 15 روز

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: زمان برپایی نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول در سال‌ جاری به 15 روز افزایش یافته است.

افزایش زمان برپایی نمایشگاه هوایی دزفول به 15 روز

حسن زارع‌‌‌شاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم در سال‌های گذشته در سال‌ جاری زمان برپایی نمایشگاه به 15 روز افزایش یافته است.

وی با اشاره به زمان فعالیت این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه از فردا پذیرای کاروان‌های راهیان نور و گردشگران شهرستان دزفول و خوزستان خواهد بود.

وی با اشاره به زمان‌های پرواز نمایشی برای حاضران در محل نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه قرار است دو پرواز یک ساعته در صبح و دو پرواز یک ساعته نیز در عصر هر روز اجرا شود که جمعاً در هر روز چهار پرواز و هشت جنگنده به حاضران در نمایشگاه دزفول خدمات خواهند داد.

زارع‌‌شاهی با اشاره به اینکه نمایشگاه تا روز آخر تعطیلات فعال خواهد بود، تصریح کرد: به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم خوزستان و سایر استان‌های کشور، این نمایشگاه تا 13 فروردین 92 فعال خواهد بود.

*استقبال در سال‌ جاری بیش از 300 هزار نفر خواهد بود

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول بیان کرد: در سال گذشته از نمایشگاه هوایی راهیان نور شهرستان دزفول 200 هزار نفر بازدید کرده‌اند که این تعداد بازدیدکننده در سال جاری افزایش چشمگیری خواهد داشت.

وی در پایان متذکر شد: همه توان خود را برای برپایی نمایشگاهی با کیفیت و منظم به کار می‌گیریم و در این باره برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه چهارم شکاری دزفول در جاده دزفول ـ اندیمشک محل برگزاری این نمایشگاه بزرگ است.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول