اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مسافر حمل و نقل سیستان و بلوچستان خبر داد

پیش فروش 7 هزار بلیت اتوبوس در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 7 هزار بلیت اتوبوس در سیستان و بلوچستان پیش فروش شد.

پیش فروش 7 هزار بلیت اتوبوس در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، موسی کیخا اظهار داشت: از ابتدای آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌ها در استان تاکنون تعداد 7 هزار و 444 فقره بلیت به صورت حضوری و اینترنتی در سطح استان پیش فروش شده است.

وی افزود: این میزان بلیت پیش فروش شده در مقایسه با سال قبل، سه درصد رشد داشته است که نشانگر استقبال کم نظیر مردم از سفرهای برنامه‌ریزی شده است.

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: پیش فروش بلیت نوروزی اتوبوس‌ها به صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت www.mosaferyar.ir تا 16 فروردین ماه سال 92 همچنان ادامه خواهد داشت.

کیخا با اشاره به جابه‌جایی 66 هزار نفر مسافر از 24 اسفند یعنی ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تاکنون گفت: 17 درصد به مقاصد برون استانی و 83 درصد به مقاصد درون استانی جابه‌جا شده‌اند.

انتهای پیام/75002/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول