اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کشتیرانی والفجر صورت گرفت

آغاز پیش‏‌فروش بلیت‏های نوروزی مسیرهای دریایی کشور / برپایی گشت دریایی در اروندرود

خبرگزاری فارس: پیش‌‏فروش بلیت‏های نوروزی مسیرهای دریایی از جمله بندر خرمشهر به کویت آغاز شد.

آغاز پیش‏‌فروش بلیت‏های نوروزی مسیرهای دریایی کشور / برپایی گشت دریایی در اروندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از کشتیرانی والفجر، این سفرها در مسیرهای بندر لنگه به جزیره کیش، خرمشهر به کویت، بندرعباس به شارجه و بندر لنگه به دبی به صورت رفت و برگشت انجام می‏شود.

این سفرها با استفاده از کشتی‏های مدرن این شرکت از 26 اسفندماه جاری آغاز و تا 18 فروردین ماه سال 92 ادامه پیدا خواهد کرد.

مسافران علاقمند سفر به جزیره کیش می‏توانند در صورت تمایل با استفاده از خودروی شخصی خود که با کشتی‏های کشتیرانی والفجر حمل خواهد شد؛ به این جزیره سفر کنند.

همچنین سرویس‏های مسیر بوشهر به خارگ کماکان در طی ایام نوروز دایر بوده و تورهای گردشگری در اطراف بنادر بوشهر، خرمشهر و جزیره کیش توسط کشتی‏های گردشگری این شرکت دایر است.

علاوه بر این سرویس مشابه دیگری نیز توسط کشتیرانی کیش، از شرکت‏های وابسته به کشتیرانی والفجر، در مسیر جزیره کیش به چارک دایر خواهد بود.

براساس این گزارش، مراکز ارائه خدمات مربوط به فروش بلیط‏های کشتیرانی والفجر در تهران و نمایندگی‏های فروش بلیت این شرکت در تمامی استانهای کشور از هم‏اکنون فعال است و علاقمندان می‏توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/2329/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول