اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون اسکی:

استان مرکزی قابلیت‌ پرورش ملی‌پوش در رشته اسکی را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون اسکی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها، امکانات و ظرفیت موجود، استان مرکزی قابلیت‌های بسیاری برای پرورش ملی‌پوش در رشته اسکی دارد.

استان مرکزی قابلیت‌ پرورش ملی‌پوش در رشته اسکی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عیسی ساوه‌شمشکی ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیئت اسکی استان مرکزی اظهار کرد: اسکی جایگاه واقعی خود را در ایران پیدا کرده و در چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه این رشته در استان‌های مختلف کشور بوده‌ایم.

وی ادامه داد: انتظار این است رئیس جدید هیئت اسکی استان مرکزی نیز با برنامه‌ریزی اساسی در زمینه آموزش و تمرینات مستمر بتواند زمینه حضور اسکی‌بازان این استان را در رقابت‌های مختلف داخلی و خارجی بیش از پیش فراهم کند.

رئیس فدراسیون اسکی ادامه داد: جایگاه استان مرکزی در سطح کشور خوب است، ولی انتظار از این استان بالا است و با توجه به داشتن پیست اسکی پاکل شازند این انتظار می‌رود تا قهرمانان بیشتری از این استان به تیم ملی معرفی شوند.

ساوه‌شمشکی تصریح کرد: با توجه به برگزاری دوره مربیگری در استان مرکزی در سال‌های قبل که از مربیان آموزش و پرورش حضور چشمگیر داشتند انتظار می‌رفت که شاهد رشد بیشتر این رشته در استان مرکزی باشیم، ولی این اتفاق نیفتاد که انتظار می‌رود مدیریت جدید هیئت نسبت به آموزش مربیان جدید و جوان و افزایش سطح دانش مربیان این استان تلاش کند.

وی گفت: پیست اسکی شازند یکی از پیست‌های خوب استان است و با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی اگر این پیست با امکاناتی که دارد در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد می‌تواند یک تحول اساسی در رشته اسکی روی چمن، برف یا رشته‌های دیگر ایجاد کند.

رئیس فدراسیون اسکی افزود:  پیشنهاد من این است که بخش خصوصی وارد شده و با سرمایه‌گذاری در این بخش توسعه این رشته را رقم بزند.

در پایان سعید امری با کسب 14 رای از 15 رای ماخوذه و یک رای ممتنع به عنوان رئیس هیئت اسکی استان مرکزی معرفی شد و به مدت 4 سال ریاست این هیئت را برعهده گرفت.

انتهای پیام/87002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول