سبحانالله علیپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در روزهای اخیر تمرکز اداره کل حمل و نقل و پایانههای گیلان روی سفرهای نوروزی است، اظهار کرد: طرح نوروزی از 24 اسفند سال 91 آغاز شده است و تا 16 فروردین سال 92 ادامه مییابد.
*فروش بیش از 23 هزار بلیت در طرحهای نوروزی گیلان
وی رضایت مسافران را مهمترین موضوع در طرح نوروزی 92 عنوان کرد و گفت: تهیه آسان بلیت و رضایت مسافران از وسایل نقلیه، رانندگان و شرکتهای اتوبوسرانی در اولویت کاری قرار دارد.
این مسئول با اشاره به فروش اینترنتی بلیت اتوبوسهای مسافری طرح نوروزی از 23 اسفند ماه امسال، افزود: از اول اسفند ماه بلیت به صورت پیشفروش به مخاطبان ارائه میشود.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 23 هزار بلیت به فروش رسیده است، تصریح کرد: مسافران هرچه سریعتر نسبت به تهیه بلیتهای مورد نظر خود اقدام کنند تا در روز سفر دچار مشکل نبود بلیت نشوند.
*جابهجایی یکمیلیون مسافر در نوروز 91
علیپور به جابهجایی بالغ بر یکمیلیون نفر مسافر در نوروز سال 91 اشاره کرد و گفت: از این تعداد، 70 درصد مربوط به سفرهای درون استانی و 30 درصد مربوط به سفرهای برون استانی بوده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانههای گیلان، درباره مشکل افرادی که بلیت مورد نظر خود را به دست نیاوردند، اذعان کرد: افرادی که بلیت مورد نظر خود را به دست نیاوردند میتوانند به نمایندگان صنف حمل و نقل در پایانهها مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: نمایندگان شرکتهای حمل و نقل مسافری تعداد مسافر، مبدأ و مقصد سفرها را از مخاطبان میگیرند و پس از تهیه بلیت در نخستین فرصت با تماس تلفنی مخاطبان را از زمان بلیتهای خود مطلع میکنند.
علیپور خاطرنشان کرد: مخاطبان میتوانند با مراجعه به نمایندگیهای اداره کل حمل و نقل و پایانههای سراسر گیلان نسبت به برطرف شدن مشکلات خود اقدام کنند.
وی از مسافران خواست در صورت وجود مشکل با اداره کل حمل و نقل و پایانههای گیلان با شماره 0131 - 7220154 و یا تشکل صنفی حمل و نقل مسافری رشت در پایانه گیل با شماره 0131 - 6661142 تماس بگیرند.
انتهای پیام/2300/ع30/ظ1004