اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال 92

بلیت قطار شهری در مشهد 500 تومان می‌شود

خبرگزاری فارس: 500 تومانی شدن بلیت قطار شهری از ابتدای سال 92 در شورای شهر مشهد به تصویب رسید.

بلیت قطار شهری در مشهد 500 تومان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نظریه کمیسیون تلفیق در ارتباط با بودجه 92 سازمان اتوبوسرانی ظهر امروز در یکصد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد بررسی شد.

در این جلسه مقرر شد؛ بلیت بخش دولتی و خصوصی در سال 92 به طور یکسان به ازای هر نفر 200 تومان برای روزانه و 500 تومان برای ساعات شب و بلیت قطار شهری 500 تومان شود.

123 میلیارد تومان هزینه جاری و 75.5 میلیارد تومان هزینه عمرانی سازمان اتوبوسرانی در سال 92 در این جلسه تصویب و مقرر شد تا کسری بودجه سازمان اتوبوسرانی با تشخیص شهردار مشهد از سایر سازمان‌های شهرداری تامین شود.

همچنین در ارتباط با بودجه روابط عمومی شهرداری مشهد مبلغ 8 میلیارد تومان مصوب شد اما از شهردار مشهد خواسته شد در صورت کمبود بودجه از محل روابط عمومی استفاده شود.

در ادامه در ارتباط با بودجه تاکسیرانی و تعیین نرخ تاکسی‌ها در سال 92 مقرر شد تا با یک فوریت در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد بررسی شود.

همچنین در این جلسه لایحه دو فوریتی شهرداری مشهد بنا بر دریافت تسهیلات 312.5 میلیارد ریالی از بانک تجارت برای احداث پروژه‌های عمرانی در پارک وکیل‌آباد، پارک بهار، میدان امام حسین(ع)، مسیر اقبال شرقی و 45 متری میامی با حداکثر آرا به تصویب رسید.

تمام این پروژه‌های عمرانی در ردیف بودجه 91 شهرداری تعریف و مصوب شده بود.

انتهای پیام/70022/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول