اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

ارائه خدمات به فرهنگیان با نصف قیمت انجام می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارائه خدمات به فرهنگیان در قالب ستادهای اسکان و هزینه‌های ناشی از آن با نصف قیمت محاسبه می‌شود تا در این زمینه همراهی خوبی را با مسافران فرهنگی در ایام نوروز داشته باشیم.

ارائه خدمات به فرهنگیان با نصف قیمت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل احمد محمود‌زاده در نشست با جمعی از خبرنگاران که صبح امروز در محل اسکان ناحیه دو اردبیل برگزار شد، در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که به جای غذای رایگان چه خدماتی به فرهنگیان ارائه می‌شود، اظهار داشت: امسال تصمیم گرفتیم به جای غذای گرم در تامین محل اسکان فرهنگیان نصف قیمت را مدنظر داشته باشیم و در کنار آن سالن‌های ورزشی و استخر به همراه سایر امکانات در این ایام در اختیار فرهنگیان است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف سفرهای آسان و سهل همکاران فرهنگی ما در دو مقطع عید نوروز و تابستان ارائه خدمات را با تدارک محل اسکان مناسب در دستور کار قرار دادیم، به طوری که امسال نیز سعی کردیم فضای مناسب و ویژه‌ای را برای فرهنگیان تدارک ببینیم تا آنها در کنار بهره‌مندی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری استان بتوانند از امکانات تدارک دیده شده استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه 65 مدرسه و بیش از 500 کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در این ایام در نظر گرفته شده است، یادآور شد: 150 تخت رفاهی نیز در خانه معلم سرعین و اردبیل در این زمینه در نظر گرفته شده است که 80 درصد کلاس‌های درس نیز به صورت ویژه طراحی شده تا مورد استفاده فرهنگیان قرار گیرد.

محمود‌زاده به ثبت‌نام اینترنتی و پر شدن ظرفیت برخی از مدارس اشاره کرد و بیان داشت: ما از امروز تا 12 فروردین سال آینده در خدمت مجموعه همکاران و فرهنگیان سراسر کشور هستیم و تلاش می‌کنیم در ستاد مرکزی و سایر فضاهای در نظر گرفته شده 24 ساعته خدمت‌رسانی را انجام دهیم.

این مسئول افزود: در تمامی 19 منطقه و ناحیه آموزش و پرورش ستادهای اسکان در قالب مدارس فعال خواهد بود، اما در سه شهر اردبیل، نیر و سرعین بیشترین فضا در استقبال از میهمانان فرهنگی نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از همراهی خوب شهرداری، پلیس، آتش‌نشانی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در ارائه خدمات به میهمانان فرهنگی قدردانی کرد و ادامه داد: قرار است هر روز یکی از معاونین آموزش و پرورش در محل ستاد حاضر باشند تا ضمن بازدید نظریات و پیشنهادات همکاران فرهنگی را جمع‌بندی کرده تا بتوانیم در سال‌های آینده از این پیشنهادات و نظرات استفاده کنیم.

محمود‌زاده تصریح کرد: ستاد اسکان ناحیه دو اردبیل مدرسه نمونه دولتی الزهرا و ناحیه یک نیز مدرسه استثنایی نوید در نظر گرفته شده و مرکز رفاهی و خانه معلم اردبیل نیز به عنوان ستاد مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی ابراز داشت: تمامی مراکز درمانی، ورزشی، اردوگاه‌ها و دیگر امکانات مدرسه در اختیار فرهنگیان است و در این 15 روز سعی خواهیم کرد به گونه‌ای خدمات ارائه کنیم تا شهد شیرین سفر به این استان در کام میهمانان فرهنگی باقی بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در این ستادها و اسکان فرهنگیان بروشورها و کتابچه‌های راهنمای جاده‌های گردشگری استان نیز تدارک دیده شده است که انتظار می‌رود با بهره‌گیری از این اقلام تبلیغاتی بتوانیم شایسته و مطلوب ارائه خدمات کنیم.

محمود‌زاده یادآور شد: با عنایت وزیر اندیشمند آموزش و پرورش هزینه اسکان در نوروز امسال نصف قیمت برای فرهنگیان در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود با کمترین مشکل فرهنگیان بتوانند از این فضا استفاده کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه نوروز و تابستان امسال 150 هزار نفر مسافر و میهمان فرهنگی در ستادهای اسکان استان پذیرش شده‌اند، افزود: بیشترین تمرکز ما در سه شهر نیر، سرعین و اردبیل است اما در کنار آن در سایر نواحی و مناطق نیز سعی کردیم ستادهایمان را فعال کنیم به طوری که حتی در برخی از بخش‌ها ستاد اسکان نوروزی مهیا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود با ارائه آماری از فعالیت ستادهای اسکان در 19 ناحیه و منطقه آموزشی استان اردبیل اذعان داشت: چهار مدرسه در ناحیه یک، هفت مدرسه در ناحیه دو، پارس‌آباد سه مدرسه، خلخال دو مدرسه، سرعین پنج مدرسه، بیله‌سوار چهار مدرسه، شاهرود، هیر، ارشق و ... هر کدام یک مدرسه برای این امر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/62001/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول