اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی در ستاد‌های اسکان فرهنگیان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان، یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش استان برای ایام نوروز است.

راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی در ستاد‌های اسکان فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیدجواد پورحسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مسافران نوروزی در ستاد‌های اسکان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان برای نوروز 92 برنامه‌های فرهنگی مختلفی را برای مهمانان نوروزی در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: برگزاری نماز جماعت در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش در سراسر استان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این اداره برای ایام نوروز به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر ایستگاه‌های فرهنگی در کنار ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان راه‌اندازی شده است و مسافران نوروزی می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی موجود در این ایستگاه‌ها به صورت کامل استفاده کنند.

وی به برنامه‌های اجرایی ایستگاه‌های فرهنگی در ایام نوروز اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی، خلاقانه، نمایش فیلم کوتاه، فعالیت‌های ورزشی و برپایی نمایشگاه و فروش کتاب از برنامه‌هایی است که در این ایستگاه‌ها به متقاضیان ارائه می‌شود.

پور‌حسینی با بیان اینکه راه‌اندازی ایستگاه‌های نقاشی نیز یکی از برنامه‌های اجرایی در ستاد‌های اسکان نوروزی فرهنگیان است، تاکید کرد: ایام نوروز فرصتی برای دانش‌آموزان است که باید از این فرصت در راستای ارتقای دانش و دانسته‌های خود، در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

انتهای پیام/63004/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول