اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش اصفهان:

43 ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در اصفهان فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش اصفهان گفت: 43 ستاد اسکان مسافران فرهنگی در ایام نوروز در سطح این استان فعالیت می‌کنند.

43 ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در اصفهان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباسعلی سراجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه هر ساله کلاس‌های درس برای اسکان مسافران فرهنگی در استان در قالب سه نوع گروه الف، ب، و جیم فعال بوده است، اظهار کرد: اما امسال کلاس‌های درس استان در چهار گروه نسبت به پذیرش مسافران نوروزی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال گروه ویژه نیز یکی از گروه‌های در نظر گرفته شده برای کلاس‌های درس است، اضافه کرد: کلاس‌های نوع جیم مجهز به فرش، موکت و پتو هستند و یخچال و اجاق گاز نیز  به صورت مشترک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه 43 ستاد اسکان مسافران فرهنگی در ایام نوروز در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: کلاس‌های نوع ب نیز مجهز به امکاناتی مانند فرش، بالشت، پتو و وسایل گرما‌زا هستند و یخچال و تلویزیون نیز در این کلاس‌ها به صورت مشترک استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های گروه الف نیز دارای امکانات پتو، فرش، موکت، یخچال و تلویزیون هستند و تنها حمام و آشپزخانه آنها به صورت مشترک استفاده می‌شود، ادامه داد: 9 پایگاه و ستاد اسکان نوروزی نیز در سطح شهرستان اصفهان فعال شده‌اند و 250 کلاس درس در باغ فدک برای اسکان مسافران نوروزی از سوی آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است.

سراجی10  هزار و 517 کلاس درس در سطح استان و پنج هزار و 279 کلاس درس نیز در شهر اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافته است، تاکید کرد: 22 مورد از این کلاس‌ها در استان از کلاس‌های ویژه، سه هزار و 624 کلاس نوع الف، شش هزار و 799 کلاس نوع ب و 72 کلاس نوع جیم در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافته است.

وی افزود: در شهر اصفهان نیز 22 کلاس ویژه، 492 کلاس نوع الف، چهار هزار و 747 کلاس نوع ب و 18 کلاس نوع جیم نیز برای اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/63004/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول