اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات 92 نقش‌آفرین باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: رسانه‌ها با رعایت خط قرمز نظام و پرهیز از سیاه‌نمایی در حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات 92 نقش‌آفرین باشند.

رسانه‌ها در حضور حداکثری مردم در انتخابات 92 نقش‌آفرین باشند

حجت‌الاسلام محمد خرسند بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب قلم باید به رسالت عظیم اطلاع‌رسانی که عهده‌دار آن هستند احترام قائل باشند و در انعکاس خبر حفظ امانت‌داری را بکنند.

وی افزود: رسانه‌ها در انعکاس خبر و مطلب همواره باید مقوله سرعت، دقت، حفظ امانت‌داری و رسالت اطلاع‌رسانی را مد نظر داشته باشند تا مورد پسند جامعه قرار گیرند.

امام جمعه کازرون در ادامه به نقش خوب اصحاب قلم و رسانه بی‌غرض در آگاه‌سازی و حضور باشکوه مردم در تمام صحنه‌های انقلاب به ویژه در انتخابات اشاره و اظهار امیدواری کرد که رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 92 با رعایت خط قرمز نظام و پرهیز از افترا، تهمت و سیاه‌نمایی در حضور آگاهانه و حداکثری مردم نقش‌آفرین باشند.

خرسند از خبرنگاران و اصحاب رسانه کازرون خواست ضمن انعکاس بدون غرض نقاط ضعف مدیریتی این شهر به نقاط قوت و مثبت نیز بپردازند.

وی در بخش دیگر سخنانش سرعت عمل و انعکاس به‌موقع خبر توسط خبرگزاری فارس را خوب توصیف کرد و گفت: از دیگر رسانه‌ها به ویژه سایت‌ها و هفته‌نامه‌های داخلی این شهر انتظار می‌رود که مانند خبرگزاری فارس در این استان در انعکاس به‌موقع خبر و به کنکاش و تحلیل مسائل جامعه و شهر بیشتر بپردازند.

انتهای پیام/25448/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول