اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ورزش اصفهان در سالی که سپری شد ـ 23

ابرقویی‌نژاد: سازماندهی و ساختار ورزش اصفهان مناسب است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: ورزش اصفهان به دلیل وجود سازماندهی و ساختار مناسب و نیروی انسانی قوی توانسته وضعیت خوبی را در سطح کشوری به خود اختصاص دهد.

ابرقویی‌نژاد: سازماندهی و ساختار ورزش اصفهان مناسب است

علی اکبر ابرقویی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: عوامل مثبتی که در ورزش اصفهان وجود دارد، سبب شده تا همواره در رشته‌های مختلف جایگاه‌های برتری را به خود اختصاص دهیم.

وی اتفاق شاخص ورزش اصفهان در سال 91 را حضور سه تیم از استان اصفهان در لیگ دسته یک فوتسال عنوان کرد و گفت: این سه تیم با تکیه بر بازیکنان و کادر فنی بومی در لیگ دسته یک شرکت کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: یکی از سه نماینده فوتسال اصفهان توانست جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد و نماینده دیگر نیز در مرحله پلی‌آف از صعود بازماند که این مسئله توان ورزشکاران اصفهانی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزش اصفهان بیان کرد: در حوزه فوتسال شاهد بودیم که از لحاظ نیروی انسانی وضعیت بسیار مناسبی داریم که می‌توانیم روی آن حساب خاصی باز کنیم.

ابرقویی‌نژاد با اشاره به نقطه ضعف ورزش اصفهان در سال 91 نیز تصریح کرد: مشکلات مالی و کمبود بودجه فشار زیادی را به هیئت‌های ورزشی وارد کرد و به ویژه مشکلات زیادی را برای تیم‌هایی که از اصفهان قصد شرکت در مسابقات کشوری را داشتند، به وجود آورد.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول