اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تالش:

اهداف ورزشی نباید دچار دخالت‌های غیرتخصصی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار تالش با بیان اینکه میادین ورزشی بهترین و سالم‌ترین محیط برای جوانان هستند، گفت: اهداف ورزشی نباید دچار دخالت‌های غیرتخصصی شود.

اهداف ورزشی نباید دچار دخالت‌های غیرتخصصی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کریم شعبانی امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مدال‌آوران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش یکی از راه‌های حفظ سلامت جامعه را میادین ورزشی دانست و اظهار کرد: جوان با جوشش، غرور و هیجاناتی که دارد اگر در محیط ورزشی قرار گیرد می‌تواند در آنجا حماسه‌طلبی و برتری‌جویی خود را تخلیه کند در غیر این صورت ممکن است به محیط‌های دیگری سوق یابد و آسیب‌پذیری جوانان بالاتر برود.

وی افزود: محیط ورزشی به دلیل گستره وسیعی که دارد می‌تواند در حفاظت از روحیه جوانان بسیار اثربخش و مفید باشد بنابراین ورزش پایگاهی نظام‌مند و پرصلابت است که باید متولیان ورزشی در آن حوزه به صورت جدی به‌کار بپردازند.

فرماندار تالش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نپرداختن به حاشیه‌ها، گفت: باید با کمک وزرشکاران این بخش را پاسداری و حفاظت کنیم و جامعه ورزشی نیز در مقابل ناملایمات و ناصافی‌های جامعه خود حساس باشند.

وی با بیان اینکه اهداف ورزشی همواره تعریف شده و نباید دچار آفت و دخالت‌های غیر تخصصی شود، اذعان کرد: مربی عاشق کار است و ما باید قدر این افراد پرتلاش را بدانیم و به کسانی که به خاطر ورزش در کنار جوانان قرار می‌گیرند کمک کنیم و کسانی که به دنبال نام و نان از ورزش هستند جدا شوند.

شعبانی، سرانه ورزشی این شهرستان را دچار کمبود دانست و تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت نماینده این شهرستان در مرکز اعتبارات خوبی برای تالش در بخش ورزش جذب شود.

وی شناساندن اماکن ورزشی در امر ورزش، تجهیز پارک‌ها و فضای موجود به شهرها و محلات به امکانات ورزشی و توجه انبوه‌سازان به ایجاد فضای ورزشی در کنار انبوه‌سازی را مورد تاکید قرار داد.

رئیس شورای ساماندهی امور جوانان تالش، با اشاره به اهمیت تیم‌های ورزشی و ورزشکاران خاطرنشان کرد: اگر ملوان معروف و مطرح شده است به دلیل ایجاد تعلق و جدایی‌ناپذیری بین مردم و تیم ملوان بوده و این افتخار و ارزش متعلق به هر دو طرف ورزشکاران و مردم است.

وی اظهار امیدواری کرد که با مدیریت جدید کارخانه چوکا تیم چوکای تالش دوباره احیا شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نیز در مراسم مذکور با ارائه گزارشی از امکانات ورزشی و اخذ مجوز سه نمایندگی در بخش‌های اسالم، حویق و کرگانرود این شهرستان، گفت: در سال 91 تعداد 723 مسابقه در سطح شهرستان برگزار شده است و ورزشکاران تالشی به 52 مورد مسابقه استانی و 32 مورد کشوری اعزام شدند و تالش در مسابقات تیمی رده سوم دو و میدانی کشوری را کسب کرد.

منصور غفاری افزود: امسال تالش سه مدال‌آور آسیایی و بین‌المللی داشته است و 11 ورزشکار به اردوهای مختلف ورزشی دعوت شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش‌های ناجیان غریق، تصریح کرد: در سال 91 و چهار ماه فصل شنا هیچ‌گونه مورد غرق شدگی در طول 90 کیلومتر سواحل تالش مشاهده نشد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور 27 ورزشکار مدال‌آور کشوری، هشت داور فعال کشوری، چهار مربی فعال شهرستان، یک باشگاه موفق خصوصی، دو نفر از شوراهای فعال ورزشی، هفت هیئت برتر ورزشی شهرستان، 12 هیئت فعال ورزشی، سه نفر خبرنگار ورزشی و یک قاضی انضباطی مسابقات انتخابی تیم ملی فدراسیون تکواندو و نیز فرمانده انتظامی و رئیس هلال احمر تالش با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شدند.

سروش چالاک نیز مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش حویق معرفی شد.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول