اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان خبر داد

برگزاری ماهانه یک اردوی فرهنگی برای بانوان گچسارانی

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان از برگزاری ماهانه یک اردوی زیارتی، فرهنگی و تفریحی برای بانوان گچساران به صورت رایگان خبر داد.

برگزاری ماهانه یک اردوی فرهنگی برای بانوان گچسارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به همت شهرداری دوگنبدان، جمعی از بانوان فعال فرهنگی این شهرستان، امروز عازم اردوی فرهنگی و تفریحی شدند.

این اردو که با حضور افزون بر 40 نفر از بانوان فعال گچساران و به مقصد جنوب کشور صورت گرفت، با تلاش کوکب حاتمی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دوگنبدان و توسط شهردار صورت گرفت.

شهردار دوگنبدان در حاشیه برگزاری این اردوی فرهنگی تفریحی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: توجه به سلامت جسم و روح بانوان و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان بسیار مهم و مورد تأکید است.

سید عبدالکریم قاضی‌فر ابراز داشت: سلامت جسم و روان بانوان و بانشاط سازی آنان سبب با نشاطی خانواده و در نتیجه تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

وی برگزاری اردوهای زیارتی، فرهنگی، تفریحی و آموزشی، فرهنگی را از برنامه‌های فرهنگی شهرداری دوگنبدان عنوان کرد و افزود: برگزاری این اردوها به صورت ماهانه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

قاضی‌فر با اشاره به رایگان بودن برگزاری این اردوها یادآور شد: این اردوها و برنامه‌های فرهنگی با هدف شادمان‌سازی زنان، شادکامی خانواده و نشاط اجتماعی صورت می‌گیرد.

نقش مؤثر برنامه‌های فرهنگی و تفریحی در کاهش استرس و افسردگی بانوان

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دوگنبدان نیز در این زمینه بیان داشت: سلامتی و شادابی یک زن به عنوان مدیر یک خانواده سبب القای نشاط و شادابی در بقیه اعضای خانواده و در نتیجه کل جامعه می‌شود.

کوکب حاتمی با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به سلامتی و نشاط زنان در جامعه تصریح کرد:

وی برگزاری اردوها، مسابقات و کارگاه‌ها با موضوعات ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این نهاد برای بانوان گچسارانی عنوان کرد.

حاتمی نبود فضاها و ظرفیت‌های مناسب، امن، سالم و بانشاط برای تحرک و فراغت بانوان را از جمله مشکلات این قشر در جامعه برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی شهرداری، خدمات‌رسانی به شهروندان است و نیاز بانوان به برنامه‌های فرهنگی و تفریحی نقش بسزایی در ایجاد و افزایش سلامتی و نشاط بانوان و نیز رضایتمندی این قشر می‌شود.

حاتمی با اشاره به افزایش بیماری‌های روحی در جامعه، این برنامه‌ها و اردوهای تفریحی را عامل مؤثری در کاهش استرس‌، اضطراب و افسردگی بانوان جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/82001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول