اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن با دست خالی مشکل است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه باید نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های فرهنگی داشت، گفت: با دست خالی نمی‌توان به مقابله با شبیخون فرهنگی پرداخت.

مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن با دست خالی مشکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سیدمحمد حسینی‌طلب در نشست کمیته مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه بهترین راه مبارزه با مواد مخدر کار فرهنگی است، اظهار داشت: باید سمت و سوی برنامه دستگاه‌ها در مبارزه با مواد مخدر، کار فرهنگی باشد.

لزوم اختصاص اعتبارت بیشتر به برنامه‌های فرهنگی و دینی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه ادامه داد: با توجه به هجمه فرهنگی که علیه کشور و به خصوص جوانان وجود دارد، باید برای مقابله با این شبیخون فرهنگی خود را آماده کنیم.

حسینی‌طلب خاطرنشان کرد: هرچه در تقویت مسائل فرهنگی و دینی بیشتر کار کنیم؛ معضلات کمتری دامنگیر جامعه و جوانان می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: ترویج مسائل دینی و قرآنی یکی از اصلی‌ترین عوامل در فرهنگ‌سازی و مقابله با معضلات اجتماعی است.

وی عنوان کرد: مدیران و مسئولان باید در زمینه اعتبارات فرهنگی با دغدغه بیشتری وارد عمل شوند و نگذارند؛ شرایط اقتصادی بر کارهای فرهنگی اثر بگذارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت حضور مبلغان و روحانیون در شهرها و روستاهای دور و نزدیک بیان داشت: متأسفانه به دلیل نبود اعتبارات کافی، خیلی از روستاها از نبود روحانی مبلغ رنج می‌برند.

وی ابراز داشت: متأسفانه بازهم به دلیل کمبود اعتبارات بعد از گذشت چندماه هنوز این بزرگواران حق‌الزحمه خود را دریافت نکرده‌اند. 

رفتن به مصاف شبیخون فرهنگی با دست خالی سخت است

وی از مسئولان خواست تا در بودجه سال آینده اعتبارات ویژه‌ای را در این زمینه در نظر بگیرند تا بتوان روحانیون و مبلغان بیشتری را به روستاها فرستاد.

حسینی‌طلب در پایان تأکید کرد: با دست خالی نمی‌توان به طور کامل به مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن رفت؛ باید سعی کنیم با برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی، آماده مقابله با این شبیخون باشیم که در این راه نیاز به اعتبارات بیشتری است.

انتهای پیام/82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول