اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روزهای پایانی سال

بازارچه نوروزی بانوان سرپرست خانوار شهرری دایر شد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 تهران گفت: بازارچه نوروزی خوداشتغالی بانوان سرپرست خانوار این منطقه در فرهنگسرای ولاء دایر شده و تا پایان سال پذیرای شهروندان است.

بازارچه نوروزی بانوان سرپرست خانوار شهرری دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ظهر امروز بازارچه نوروزی خوداشتغالی بانوان سرپرست خانوار شهرری در فرهنگسرای ولاء دایر شده و تا پایان سال پذیرای شهروندان است.

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 با تشریح اقدامات طرح استقبال از نوروز 92 اظهار داشت: همزمان با روزهای پایانی سال دستاوردهای هنری بانوان سرپرست خانوار این منطقه درقالب بازارچه خود اشتغالی در فرهنگسرای ولاء دایر شده و شهروندان علاقمند می‌توانند از 8 صبح تا 7 بعد ازظهر مراجعه کنند.

 معصومه پورنظر تصریح کرد: این بازارچه شامل 17 غرفه پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، وسایل سفره هفت سین، دستاوردهای هنری و غذاهای بومی و سنتی است.

وی با اشاره به اقدامات طرح استقبال از نوروز 92 خاطرنشان کرد: اهدای یک هزار و 500 دست پوشاک برای ایتام و 3 هزار و 500 بن کارت و بسته مساعدتی برای بانوان سرپرست خانوار و خانواده‌های نیازمند از جمله این اقدامات است.

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 به افزایش تعداد مراکز مهارت‌آموزی بانوان اشاره کرد و یادآور شد: 350 نفر از بانوان سرپرست خانوار این منطقه در شش مرکز مهارت‌آموزی کوثر این منطقه در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول