اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گچساران

604 میلیون ریال در جشن نیکوکاری امسال جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران گفت: در راستای کمک به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد در گچساران، در جشن نیکوکاری امسال افزون بر 604 میلیون ریال جمع‌آوری شده است.

604 میلیون ریال در جشن نیکوکاری امسال جمع‌آوری شد

امرالله فروزنده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف راه‌اندازی کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش در برطرف کردن مشکلات و نیازمندی‌های اقشار ضعیف و نیازمند جامعه است.

وی با بیان این‌‌که خدمات‌رسانی سریع به اقشار ضعیف در دستور کار این کمیته قرار دارد، افزود: پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، تهیه جهیزیه نوعروسان، پرداخت مستمری ماهانه و ارائه برنامه‌های فرهنگی از جمله مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به افراد زیر پوشش است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران با اشاره به برگزاری و اهمیت جشن نیکوکاری ابراز داشت: امسال افزون بر 90 پایگاه کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری در گچساران را انجام داده است که از این تعداد افزون بر 75 پایگاه متعلق به مدارس، هشت پایگاه ثابت، دو پایگاه سیار و چهار پایگاه نیز متعلق به سپاه ناحیه گچساران است.

فروزنده تصریح کرد: مبلغ کل جمع‌آوری شده از این تعداد پایگاه در راستای کمک به مددجویان، نیازمندان و دانش‌آموزان نیازمند افزون بر 604 میلیون ریال بوده که این کمک‌ها در سال گذشته حدود 340 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان این‌که افزون بر 90 هزار پاکت جمع‌آوری کمک به نیازمندان در بین دانش‌آموزان توزیع شده است،‌ بیان داشت: امسال افزون بر 80 میلیون ریال از مبلغ کل 604 میلیون ریال توسط پایگاه‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری شده است که این مبلغ در سال گذشته 61 میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران یادآور شد: افزون بر 304 میلیون ریال از کمک‌های جمع‌آوری شده امسال برای نیازمندان نقدی و 300 میلیون ریال نیز کمک‌های جنسی بوده است.

فروزنده از کمک جنسی یکی از خیرین گچسارانی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران در ایام نوروز خبر داد و خاطر نشان کرد: افزون بر 75 سبد کالای مصرفی شامل برنج، روغن، رب و ماکارونی با ارزش ریالی هر سبد 150 هزار ریال به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و نیازمندان گچسارانی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/82001/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول