اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر رئیس قوه قضائیه به گرگان - 15

منوری: افزایش 15 درصدی استخدام در دستگاه قضا

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر دادگاه‌های تجدیدنظر گلستان با بیان اینکه 1200 نفر از کارکنان دستگاه‌های قضایی در گلستان آموزش ضمن خدمت فرا گرفتند، گفت: استخدام در دستگاه قضا 15 درصد افزایش یافته است.

منوری: افزایش 15 درصدی استخدام در دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل منوری عصر امروز در جمع قضات و کارکنان دستگاه‌‌های قضایی در گرگان به مسئله آموزش کارکنان قوه قضاییه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ آموزش بخش مهمی از نیازهای هر سازمان محسوب می‌شود، بنابراین با توجه به پیشرفت تکنولوژی این ضرورت جدی است.

وی در خصوص امکانات رفاهی دستگاه‌ قضایی در گلستان خاطرنشان کرد: در این زمینه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است، اما به تناسب دستگاه‌های دیگر، امکانات رفاهی در دستگاه قضایی با ایده‌آل‌ها فاصله زیادی دارد.

مدیر دفتر دادگاه‌های تجدیدنظر گلستان تصریح کرد: با توجه به فشارهای روحی و روانی که به کارکنان دستگاه قضایی وارد می‌شود، نیاز است که پشتیبانی لازم در این راستا نسبت به تنوع امکانات صورت بگیرد.

منوری خواستار تسهیلات ویژه به کارکنان دستگاه قضایی شد و ابراز داشت: امیدواریم برای کارکنان دستگاه قضایی تسهیلات ویژه با کارمزد کم‌بهره اختصاص داده شود تا از مشکلات معیشتی و رفاهی قضات کاسته شود.

وی از افزایش جذب کارکنان در دستگاه قضایی استان خبر داد و گفت:‌ سال گذشته جذب کارکنان دستگاه‌ها در گلستان 20 درصد بوده که این آمار به 35 درصد افزایش یافته است.

مدیر دفتر دادگاه‌های تجدیدنظر گلستان در خصوص سختی کار در این حرفه بیان داشت: مسئولیت در دستگاه قضا بسیار سخت است که امیدواریم این شغل جزو مشاغل سخت محسوب شود.

منوری یکی از مشکلات عمده در دستگاه قضایی را در اکثر قوانین و بخش‌نامه‌ها نام برد و اظهار داشت:‌ اکثر قوانین قوه قضائیه با تأخیر، ابلاغ و اجرا می‌شود که متأسفانه در مسائلی مانند تعطیلی بانوان و دورکاری آنها متضرر می‌شویم.

وی در پایان خواستار پرداخت اضافه کار براساس ساعات اضافه‌کاری مانند دستگاه‌ها شد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول