اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد

بوشهری‌ها در بین برترین‌های قایقرانی ایران

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام مردان، ورزشکاران بوشهری نیز به این مسابقات دعوت شدند.

بوشهری‌ها در بین برترین‌های قایقرانی ایران

 رضا جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر همواره در رشته‌های ورزشی آبی، جز برترین‌ها بوده و ورزشکاران این استان به مقام‌های برتر کشوری هم دست یافته‌اند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما، توجه به ورزش‌های آبی در استان است چرا که بوشهر ظرفیت ورزش‌های آبی را دارد و ورزشکاران توانمندی هم، در این عرصه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر در ارتباط با رقابت‌های انتخابی قایقرانی تیم ملی گفت: تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام مردان، با حضور 85 قایقران و با همکاری سازمان ورزش بسیج کشور در دریاچه آزادی برگزار شد.‏

جمشیدی بیان کرد: در این رقابت‌ها 85 قایقران از استان‌های البرز، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، گیلان، همدان، آذربایجان شرقی، ‏گلستان، کردستان، تهران، اردبیل، زنجان، خراسان رضوی و مازندران در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان این ‏تست، در مواد کایاک و کانوی بزرگسالان در مسافت 250 و 1000 متر و در بخش جوانان هم در مواد کایاک و کانوی ‏‏2000 متر با یکدیگر رقابت کردند.‏

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: نفرات برتر این مسابقات با صلاح‌دید مربیان به اردوی تیم ملی آبهای آرام دعوت و ‏تمرینات خود را از 10 فروردین ماه آینده، به منظور آمادگی و حضور موفق در مسابقات آغاز ‏خواهند کرد.‏

جمشیدی در ارتباط با مسابقات سبک فول کیک‌ بوکسینگ قهرمانی استان بوشهر گفت:  یک دوره مسابقات سبک فول کیک بوکسینگ قهرمانی استان بوشهر به نام کاپ آزاد، با حضور 135 شرکت کننده در سالن شهدای جوشن شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقات تیم شهرستان گناوه اول، بوشهر دوم و تیم برازجان مقام سوم را کسب کردند.

جمشیدی، کسب عنوان بهترین مدیر حراست را به پوربهی مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان بوشهر تبریک گفت و اظهار داشت: در تقدیرنامه‌ای از سوی اداره کل اطلاعات استان بوشهر، «حسین پوربهی» مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان به عنوان مدیر برتر حراست ادارات در سطح استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/66006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول