اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد

اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌ها بر اساس معماری کرمان

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار بخش خصوصی گودال خشت‌مال‌های کرمان گفت: این پروژه بر اساس معماری و طبیعت کرمان طراحی شده است.

اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌ها بر اساس معماری کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیمون کَرَم پیش از ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جنوب شرق ایران در کرمان اظهار داشت: از تمام دست‌اندرکاران اجرای این طرح به ویژه استاندار، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار کرمان و رئیس اتاق بازرگانی کرمان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه چهره‌های در این جمع را دوستانه می‌بینم، افزود: این امر احساس در خانه بودن را برایم تداعی می‌کند و پیشنهاد می‌کنم که از واژه سرمایه‌گذاری خارجی استفاده نکنید، زیرا من خودم را عضوی از شما می‌دانم.

کرم با بیان اینکه حفظ ارزش‌های معنوی ایران در اجرای طرح پروژه گودال خشت‌مال‌ها مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با توجه به میزان تعهد و اعتقادی که به مردم و مسئولان استان کرمان و عشق و علاقه‌ای که به جمهوری اسلامی داریم، سرعت شگفت‌انگیز این پروژه را مشاهده می‌کنیم.

وی بیان داشت: این پروژه در 75 هزار متر مربع وسعت انجام می‌شود و 4 هزار پارکینگ را در برمی‌گیرد، 160 هزار متر مربع فضای سرپوشیده و یک هزار متر مربع فضای روباز دارد که بر اساس معماری و طبیعت کرمان طراحی شده است.

این سرمایه‌گذار تصریح کرد: پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان در قلب کرمان اجرا می‌شود و کرمان هم قلب عالم است.

کرم با اشاره به اینکه از زمان حضور سرمایه‌گذاران عمانی برای اجرای پروژه مذکور تا امروز حدود چهار سال می‌گذرد، ابراز داشت: در ایران با حساسیت پروژه‌ها را دنبال می‌کنند که این امر باید در دیگر کشورها هم رواج یابد.

وی خاطر نشان کرد: ما دوستان و شرکای بسیاری داریم که برای سرمایه‌گذاری در ایران تمایل دارند و تمام این افراد منتظرند که پیشرفت این پروژه در دست احداث را ببینند و اگر خوب باشد سرمایه‌گذاران دیگری هم برای کار در ایران رغبت دارند.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول