اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی خبر داد

فعالیت مجتمع فن‌آوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری

خبرگزاری فارس: معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: مجتمع فن‌آوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری با هدف توسعه فن‌آوری اطلاعات در بنگاه‌های صنعتی فعالیت می‌کند.

فعالیت مجتمع فن‌آوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری

حامد روشن‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تشریح فعالیت مجتمع‌های فن‌آوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری، اظهار داشت: این مجتمع‌ها مانند مراکز خدمات فن‌آوری و کسب و کار و با تاکید خاص بر فن‌آوری اطلاعات و به منظور توسعه فن‌آوری اطلاعات در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنعتی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به حمایت مجتمع فن‌آوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری از بنگاه‌های کوچک و متوسط مبتکر و کارآفرین، تصریح کرد: این مجتمع‌ها به عنوان منبع رشد و تأمین کسب و کار و نوآوری در توسعه اقتصادی محلی و منطقه‌ای مشارکت می‌کنند و در ایجاد بنگاه‌های کوچک و متوسط مبتکر جدید و راهبری پروژه‌های ابتکاری در بنگاه‌های موجود نقش مهمی دارند.

روشن‌منش بر بالا بردن توان رقابتی بنگاه‌های صنعتی در بازارهای ملی و بین‌المللی تاکید کرد و گفت: استفاده از خدمات مشاوره‌ای و به‌کارگیری صحیح توان خدمات فنی و مهندسی در حل مشکلات بنگاه‌های صنعتی توسط مجتمع فن‌آوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری در پیشرفت این بنگاه‌ها موثر است.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: واحدهای فن‌آور مستقر در مجتمع فن‌آوری اطلاعات و خدمات نرم‌افزاری در زمینه خدمات فن‌آوری و کسب و کار مانند بهینه‌سازی، کیفیت و استاندارد، تجهیزات و ماشین‌آلات، بازار و فروش، سرمایه‌گذاری، مالی و حقوقی، مدیریت، آموزش تخصصی و عمومی و خدمات نرم‌افزاری در حوزه ICT فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: استقرار واحدهای فن‌آور منتخب در مجتمع به صورت واگذاری قطعی است و اجاره‌بهای دفاتر در مجتمع فن‌آوری هر سال بر اساس قیمت‌های مصوب شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول