اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و محلی صورت گرفت

کاشت نهال در شهرک صنعتی لامرد

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیرداری و با حضور مسئولان استانی و محلی، کاشت نهال در شهرک صنعتی لامرد آغاز شد.

کاشت نهال در شهرک صنعتی لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، مدیر واحد محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: موضوع صنعت و طبیعت بسیار مهم است و در چند سال گذشته سعی شده این دو موضوع مهم در شهرک‌های صنعتی فارس به یکدیگر پیوند زده شوند.

محمدمهدی مهربانی افزود: در شهرک صنعتی لامرد تاکنون 1.5 هکتار فضای سبز با آبیاری قطره‌ای بیش از 6.5 کیلومتر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه صنعت‌گران باید بخشی از هزینه‌های صنعت خود را به مدیریت محیط زیست اختصاص دهند، گفت: باید در کنار توسعه صنعت، توسعه فضای سبز نیز لحاظ شود.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس نیز ابراز داشت: اقدامات بیابان‌زدایی در جنوب فارس مشاهده می‌شود.

علی جواهری ادامه داد: هیچ‌گونه تضادی میان منابع طبیعی و صنعت وجود ندارد و ما اعتقاد داریم که یک صنعت خوب همان صنعت سبز است.

در ادامه این مراسم معاون فرماندار لامرد نیز عنوان کرد: باید همگام با توسعه صنعتی شهرستان لامرد، فضای سبز این شهرستان نیز به خوبی توسعه و افزایش پیدا کند.

عباس رحمانی در همین زمینه خاطرنشان کرد: البته تاکنون اقداماتی بسیاری خوبی در این زمینه صورت گرفته است؛ اما باید بیشتر گسترش و افزایش یابد.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم چند نهال به صورت نمادین در شهرک صنعتی لامرد کاشته شد.

انتهای پیام/2448/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول