اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد

توسعه 700 هکتاری شهرک صنعتی سپیدرود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از توسعه شهرک صنعتی سپیدرود رشت از 200 هکتار کنونی به 700 هکتار در فاز دوم خبر داد.

توسعه 700 هکتاری شهرک صنعتی سپیدرود

مجید عباسیان‌امین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت مخاطبان شهرک‌های صنعتی را ویژه خواند و اظهار کرد: تلاش شده روحیه امید و ایجاد انگیزه در فضای سرمایه‌گذاری به ‌ویژه در حوزه صنعت استان به وجود آید و در این راستا برنامه‌هایی تدوین شده است.

وی تکمیل زیرساخت‌ها، بالا بردن سطح واحدهای تولیدی و نگاه توسعه‌ای به شهرک‌های صنعتی را سه محور اساسی فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان اعلام کرد و افزود: تکمیل زیرساخت‌های باقیمانده در شهرک‌های صنعتی که در سال‌های گذشته ایجاد شده، یکی از فعالیت‌های شرکت مذکور است.

عباسیان‌امین تامین خدمات زیربنایی و زیرساخت‌ها را به نحو مطلوب در تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و تولید اثرگذار دانست و تصریح کرد: عوامل بیرونی مانند ارائه خدمات برق، گاز و آب در آهنگ رشد تولید و صنعت در استان مؤثر است.

این مسئول با تاکید بر استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی، اضافه کرد: اعتقاد داریم در کنار حفظ کشاورزی باید موتور صنعتی استان که وابسته به کشاورزی است، به حرکت درآید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه هر قدر میزان واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی ارتقا یابد شهرک‌ها فعالیت بهتری دارند، اضافه کرد: ارتقای فعالیت واحدهای تولیدی موجب تحرک، اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی می‌شود.

وی فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی را تنها در حوزه زیرساخت‌ها عنوان کرد و گفت: بر خود تکلیف می‌دانیم در کنار دیگر دستگاه‌ها کمک کنیم تا واحدهای تولیدی به مرحله بهره‌برداری برسند.

عباسیان‌امین به نگاه توسعه‌ای در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و یادآور شد: آهنگ توسعه استان در حال حرکت است و در این روند نباید از جانمایی صنعت در گیلان غافل شد.

این مسئول میانگین وسعت شهرک‌های صنعتی گیلان را بین 20 تا 30 هکتار دانست و اظهار کرد: تعدد شهرک‌ها و نواحی صنعتی به دلیل محدودیت اقلیمی در استان بسیار بوده اما میزان عرصه اختصاص یافته به آن محدود است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خواستار جانمایی صنعت در استان شد و تصریح کرد: شهرک صنعتی 200 هکتاری سپیدرود رشت در فاز دوم به 700 هکتار توسعه می‌یابد.

وی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی در شهرهای انزلی، رشت و آستارا آماده پذیرش سرمایه‌گذاران است، تصریح کرد: تمایل به مباحث سرمایه‌گذاری در شهرستان لاهیجان داریم بنابراین احداث شهرک شماره دو لاهیجان آغاز شده است.

انتهای پیام/84001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول