اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس تاکید کرد

استقرار تمام واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی فارس

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: باید تلاش کنیم تا استقرار تمام واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس انجام شود.

استقرار تمام واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مهرزاد خرد در آیین جشن درختکاری و کاشت نهال در شهرک صنعتی بزرگ شیراز در سخنانی در جمع صنعتگران و فعالان عرصه تولید اظهار داشت: استقرار واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی علاوه بر جلوگیری از پراکندگی صنایع و فراهم کردن زمینه مناسب برای تمرکز آنها، از تخریب عرصه‌های منابع طبیعی نیز جلوگیری کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا استقرار تمام واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه باید ساز و کار مناسبی نیز برای استقرار واحدهای تولیدی دام و طیور در محیطی متمرکز فراهم شود گفت: در این زمینه باید شرایطی فراهم شود تا متقاضیان را برای استقرار متمرکز هدایت کنیم.

خرد با بیان اینکه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی و تخریب در منابع طبیعی دو عامل مهم تهدید کننده منابع طبیعی است اضافه کرد: ضرورت احیا و حفظ و صیانت از منابع طبیعی وظیفه‌ای همگانی است.

این مسئول با تاکید بر نظارت بر واگذاری زمین‌های منابع طبیعی که در سال‌های گذشته به افراد واگذار شده متذکر شد: در این زمینه موارد در کمیسیون ماده 33 قانون حفاظت منابع طبیعی در سازمان جهاد کشاورزی در حال پیگیری و ارزیابی است و با بازرسی و نظارت مستمر چنانچه کاربری اراضی واگذار شده تغییر یافته باشد،‌ یا اراضی باز پس گرفته می‌شود و یا افراد باید اراضی را به کاربری گذشته بازگردانند.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت حفظ و صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی، اذعان داشت: هرگاه در این زمینه توفیقی نداشته‌ایم ناشی از فشارها و عوامل بیرونی بوده است.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول