اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

انتخابات شوراها تعللی در کار عمرانی به وجود نمی‌آورد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: انتخابات شوراها در سال آینده در فصل کاری شهرداری اردبیل هیچ خلل و تعللی به وجود نمی‌آورد.

انتخابات شوراها تعللی در کار عمرانی به وجود نمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه کمیسیون تخصصی عمران شورای شهر اردبیل اظهار داشت: تجربه نشان داده است شهردار پر تلاش اردبیل از حداقل زمان حداکثر استفاده را می‌کند تا پروژه‌های نیمه تمام و قابل اجرا به مرحله تکمیل برسد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز در مناسبت‌های مختلف و بر اساس زمان‌بندی‌ها شاهد افتتاح پروژه‌ها بودیم که در پنج نوبت این پروژه‌ها به صورت معمول صورت می‌گیرد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: قرار نیست انتخابات شوراها در سال آینده تعلل و تاخیری در تکمیل و افتتاح پروژه‌ها به وجود آورد چرا که ما به رسم 10 سال سنت دیرین در سه ماه اول امسال همزمان با یوم‌الله سوم خرداد افتتاح پروژه‌های شهرداری را در گام اول شاهد خواهیم بود.

زنجانی گفت: پروژه‌هایی در این مناسبت افتتاح خواهد شد و اگر این افتتاح‌ها حتی به نیت انتخابات و به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها باشد قطعاً به نفع مردم و خیر و صلاح شهر خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: به هیچ‌وجه در سال آینده سعی نخواهیم کرد با برخی کارهای نمایشی خدمات شهرداری را ضایع کنیم چراکه شورای شهر در این شش سال نشان داده که با انگیزه مضاعف تا لحظه آخر در سنگر خدمت‌رسانی است.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه کارهای مثبت و جهت‌گیری‌ها مردم‌مدارانه در ذهن‌ها ماندگار می‌ماند، افزود: امیدواریم شورای آینده نیز بتواند کارهای مثبت و ماندگاری را انجام دهد و در مسیر خدمت‌رسانی با انگیزه مضاعف حاضر بوده و به انجام تکالیف بپردازد.

زنجانی تصریح کرد: شورای شهر سوم در عملکرد مثبتی که در شش سال گذشته داشته سعی کرده است اولویت کار را به همراهی و همسویی منطقی با شهرداری در اجرای پروژه‌ها قرار دهد و هیچ ‌وقت سعی نکرده است در این مسیر خللی را به وجود آورد تا مسائل اساسی بر زمین بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود انتخابات شوراها در سال آینده را انتخاباتی حساس و سرنوشت‌ساز در تداوم کارهای عمرانی و اجرایی توصیف کرد و ابراز داشت: امیدواریم هر کاندیدایی که توانمند بوده و موفق به کسب اکثریت آرا باشد بتواند سیاست‌گذاری درستی را در همراهی شهرداری برای به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌های سال 92 که مصوب شورای سوم است داشته باشد و هرگز از دایره انصاف و بیان نقاط قوت و حتی ضعف شورا خارج نشود.

انتهای پیام/62004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول