اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

مشکلات موجود در مرکز بهداشتی آبپخش برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: مشکل رسیدگی نکردن به بیماران در برخی از ساعات شبانه‌روز در مرکز بهداشتی آبپخش برطرف می‌شود.

مشکلات موجود در مرکز بهداشتی آبپخش برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامرضا وفایی در نشست بررسی مشکلات مردم در این شهر اظهار کرد: آبپخش دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه فرهنگی و اجتماعی است و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در آن مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: آبپخش هویت تاریخی ارزشمندی دارد و شخصیت‌های بزرگی را در تمامی عرصه‌های علمی، دینی، ادبی و ... در خود جای داده است همچنین باید برای دستیابی به هویت قبلی خود تلاش کنیم.

وفایی ادامه داد: در حوزه کشاورزی این منطقه دارای ظرفیت بالایی است و سطح زیر کشت بسیار زیادی دارد که در صورت بهبود وضعیت آبیاری به موفقیت خوبی در حوزه کشاورزی می‌رسیم.

بخشدار آبپخش با تاکید بر ضرورت اصلاح شیوه آبیاری در آبپخش اضافه کرد: در حال حاضر سالانه 80 تا 100 میلیون متر مکعب آب به آبپخش اختصاص می‌یابد و با این سهمیه نهایتاً شاهد سه مرحله آبیاری نخیلات هستیم.

وفایی گفت: در شیوه آبیاری غرقابی حجم بالایی از حق‌آبه آبپخش هدر می‌رود که با اصلاح شیوه آبیاری می‌توانیم شاهد انجام پنج مرحله فرآیند آبیاری در آبپخش باشیم.

وی تصریح کرد: آبیاری نخیلات در ادوار 60 تا 70 روزه و ارتفاع 20 سانتی‌متری از مسائلی است که مسئولان مربوطه باید مدنظر قرار دهند و باغداران نیز باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

وفایی به اجرای طرح روز پاک، زندگی پاک در آبپخش اشاره کرد و افزود: این طرح بزرگ با مشارکت همگانی در 27 اسفندماه در مناطق شهری و روستایی آبپخش اجرا می‌شود و در آستانه ورود به سال جدید چهره‌ای زیبا برای شهر ایجاد خواهد کرد.

وی یادآور شد: برگزاری نشست با اقشار مختلف، جامعه فرهنگی و دانشجویی به‌ منظور بررسی مشکلات و مسائل گوناگون آبپخش یکی از رویکردهایی است که در ماه‌های آتی به آن توجه داریم و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد برگزاری این جلسات خواهیم بود.

بخشدار آبپخش گفت: فعالیت اداره ورزش و جوانان در آبپخش مطلوب نیست و فضای ورزشی آبپخش مناسب و در شأن ورزشکاران آبپخشی نیست.

وفایی تاکید کرد: باید به گذشته ورزشی خود توجه داشته باشیم و برای کسب افتخارات ورزشی در سطوح ملی و منطقه‌ای تلاش کنیم و بار دیگر ورزش آبپخش را روی پله‌های صعود و موفقیت قرار دهیم.

وی ادامه داد: عدم رسیدگی مرکز بهداشتی آبپخش به بیماران در برخی از ساعات شبانه‌روز یکی از مسائل و گلایه‌های مطرح شده توسط شهروندان آبپخشی بود که در این خصوص با مسئول مرکز بهداشتی آبپخش مذاکراتی داشته‌ایم و این مسئله برطرف می‌شود.

وفایی اضافه کرد: کتابخانه عمومی یکی از فعال‌ترین نهادهای آبپخش است و در عرصه فرهنگی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

وی معتقد است: کتابخانه عمومی یکی از نهادهای آبپخش است که توسط مسئولان باید مورد تشویق قرار گیرد.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: تشویق مدیران فعال برای ایجاد تحرک و نشاط بین مسئولین یکی از اصولی است که به آن توجه دارم و این امر همت مسئولان و مدیران اجرایی را مضاعف خواهد کرد.

وفایی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی گفت: اگر احساس کنیم بیگانگان به کشور هجوم آورده‌اند، به‌ خاطر احساس تکلیف و به‌ صورت آنی به مبارزه با دشمنان و سرکوب آنها خواهیم پرداخت؛ امروز در جنگ اقتصادی هستیم و باید با صرفه‌جویی و مصرف بهینه و تقویت تولیدات داخلی با هجمه‌های اقتصادی دشمنان مبارزه کنیم.

انتهای پیام/2452/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول