اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

راه‌اندازی جایگاه سی.ان.جی آبپخش

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش از راه‌اندازی جایگاه سی.ان.جی آبپخش شد.

راه‌اندازی جایگاه سی.ان.جی آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی صبح امروز در دیدار مدیران اجرایی آبپخش با مردم در مسجد رحمت آبپخش اظهار کرد: آبادانی و توسعه شهری آبپخش مهم‌ترین هدفی بوده که شهرداری در ماه‌های اخیر به آن توجه داشته است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: بهسازی میدان شهید اسماعیلی در ورودی جنوبی آبپخش که در سال‌های اخیر با وضعیتی نامناسب رها شده بود در ماه‌های گذشته شروع شده و با المان زیبا و مناسب با مفهوم شهید و شهادت بهسازی می‌شود.

موسوی اصلاح وضعیت ترافیکی را یکی از اهداف بهسازی میدان شهید اسماعیلی دانست و اضافه کرد: اصلاح وضعیت ترافیکی ورودی شهر از مسائلی است که در پروژه بهسازی میدان شهید اسماعیلی به آن توجه داریم و این امر با کاهش قطر میدان محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: در شرایطی که شهرداری با کمبود اعتبارات دست و پنجه نرم می‌کند، شهرداری آبپخش با تلاش مستمر و بدهی 2.5 میلیارد ریالی این پروژه را به اتمام رسانده است و این امر شرایطی مطلوب برای تردد مسافران نوروزی ایجاد می‌کند و حوادث ترافیکی ایام نوروز را به شدت کاهش می‌دهد.

موسوی ادامه داد: ساماندهی میدان آب در بلوار غدیر آبپخش انجام شده است و پس از تعطیلات نوروزی المان مربوط به این میدان که با مشارکت طراحان حرفه‌ای طراحی شده در این میدان نصب می‌شود.

وی از افزایش سرانه فضای تفریحی شهروندان مناطق غربی آبپخش خبر داد و افزود: پارک شهرک بهرام‌آباد در متراژ 3 هزار و 500 متر در دست احداث است و با اجرای این طرح سرانه فضای سبز و تفریحی مردم محله بهرام‌آباد و محلات غربی آبپخش افزایش می‌یابد.

شهردار آبپخش تصریح کرد: سنگ‌فرش خیابان شهدا و احداث خیابان امام خمینی (ره) شهرک قلایی از پروژه‌های ارزشمند در زمینه توسعه عمران شهری بوده که در سال جاری اجرا شده است.

موسوی اضافه کرد: در سال جاری وضعیت اعتبارات ضعیف است و با پیگیری‌های صورت گرفته توانسته‌ایم اعتبارات احداث یک باب غسالخانه مجهز در آرامستان شهرک درواهی آبپخش را جذب کنیم و بعد از تعطیلات نوروزی مناقصه مربوط به این طرح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای نهضت فضای سبز در آبپخش تصریح کرد: در ماه‌های گذشته پنج هزار اصله نهال در شهر آبپخش غرس شده است و هزار و 500 اصله نهال برای توزیع در اختیار داریم که بین شهروندانی که آمادگی کاشت و نگهداری از این نهال‌ها را داشته باشند، توزیع می‌کنیم.

موسوی از تکمیل و راه‌اندازی جایگاه سی.ان.جی آبپخش خبر داد و گفت: جایگاه سی‌.ان.جی آبپخش گازگیری و افتتاح شده است و هم‌اکنون شهروندان می‌توانند در این جایگاه عملیات دریافت سوخت خودروهای خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: به دلیل فاصله زیاد جایگاه سوخت از جاده اصلی، این جایگاه نیاز به 450 متر مسیر ورودی و 350 متر مسیر خروجی دارد که اعتبارات آن جذب شده و بعد از پایان تعطیلات نوروزی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

شهردار آبپخش یادآور شد: هم‌اکنون جاده دسترسی به این جایگاه سی.ان.جی وجود دارد و شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی می‌توانند از طریق این جایگاه گازگیری کنند.

انتهای پیام/2452/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول