اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

فرآوری گیاه دارویی آلوئه‌ورا در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از راه‌اندازی شرکت فرآوری گیاه دارویی آلوئه‌ورا در آبپخش خبر داد.

فرآوری گیاه دارویی آلوئه‌ورا در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامرضا وفایی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح شرکت فرآوری مروارید آویژه سبز خلیج‌فارس اظهار کرد: شناسایی استعدادها و ظرفیت مناطق از مسائل مهمی است که در توسعه میهن اسلامی نقش دارد و همه باید به این مهم توجه داشته باشیم.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: کشاورزی یکی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان دشتستان است و مسئولان باید با جدیت تمام برای تقویت و توسعه کشاورزی شهرستان تلاش کنند.

وفایی ادامه داد: در سال‌های اخیر دولت خدمتگزار با برنامه‌ریزی دقیق و مدون گام‌های استوار و ارزشمندی در راستای توسعه کشاورزی برداشته و طرح‌های جامعی در این زمینه اجرا شده است.

وی اضافه کرد: کشاورزی یکی از محورهای توسعه دشتستان و آبپخش است و با توجه به زیرساخت‌های موجود می‌تواند اثرات مطلوبی در توسعه منطقه داشته باشد.

این مسئول از فرآوری گیاه دارویی آلوئه‌ورا در آبپخش خبر داد و تصریح کرد: احداث شرکت فرآوری گیاه دارویی آلوئه‌ورا یکی از اقدامات ارزشمندی است که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در منطقه شاهد هستیم و قطعاً این مسئله در رونق و توسعه صنعت کشاورزی آبپخش تاثیرات زیادی خواهد داشت.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت کشاورزان و حمایت وزارت جهاد کشاورزی و دولت خدمتگزار، گیاه صبر زرد (آلوئه‌ورا) بومی منطقه آبپخش شود.

وفایی ادامه داد: توسعه صنایع و زیرساخت‌های کشاورزی باعث افزایش روحیه امید و اعتماد به ‌نفس بین کشاورزان می‌شود.

وی افزود: با تمام وجود برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در منطقه آبپخش تلاش کرده و از حضور سرمایه‌گذاران صنعت کشاورزی در آبپخش استقبال می‌کنیم.

بخشدار آبپخش اضافه کرد: اصلاح شیوه‌های آبیاری یکی از اساسی‌ترین نیازهای کشاورزی منطقه است و در توسعه صنعت کشاورزی منطقه آبپخش تاثیرات فراوانی خواهد داشت.

وفایی گفت: جلوگیری از هدر رفت منابع ارزشمند آب و صرفه‌جویی در مصرف آن از دستاوردهای ارزشمندی است که اصلاح شیوه‌های آبیاری به‌ دنبال دارد.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول