اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان خبر داد

انهدام 946 کیلوگرم مواد غذایی فاسد شدنی در آبپخش و شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان از انهدام 946 کیلوگرم مواد غذایی فاسد شدنی در آبپخش و شبانکاره خبر داد.

انهدام 946 کیلوگرم مواد غذایی فاسد شدنی در آبپخش و شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن بعد از ظهر امروز در بازدید از آبپخش اظهار داشت: برای ایام نوروز تمهیدات لازم اندیشیده شده و تمام مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌ها آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی افزود: پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و شهری به صورت تمام‌وقت در ایام نوروز به شهروندان و مهمانان نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان بر لزوم نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تأکید کرد و یادآور شد: برای تأمین سلامت شهروندان و سلامت غذایی مردم طرح ضربت با موفقیت در شهرستان اجرایی شد.

کهن تصریح کرد: در تاریخ پانزدهم و بیستم اسفندماه سال جاری طرح تجدید و کنترل مراکز تهیه، فروش و توزیع مواد غذایی در شهرهای آبپخش و شبانکاره به مرحله اجرا درآمد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان دشتستان، حوزه قضایی شبانکاره و آبپخش، نیروی انتظامی شبانکاره و آبپخش در قالب 9 اکیپ اجرا شده است.

کهن از انهدام 946 کیلوگرم مواد غذایی فاسدشدنی در آبپخش و شبانکاره خبر داد و گفت: طی اجرای طرح از مراکز فروش و توزیع مواد غذایی شهر آبپخش و شبانکاره در مجموع 946 کیلوگرم مواد فاسد و تاریخ گذشته جمع‌آوری شده و طی مراحل قانونی نسبت به امحاء آنها اقدام شد.

وی بیان داشت: کنترل و بازدید مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی طی ایام نوروز نیز توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای انجام خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان در پایان ابراز داشت: شبکه بهداشت امسال بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن را برای رشد شاخص‌های بهداشتی انجام داده و این امر رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول