اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

مشکلات روشنایی معابر آبپخش برطرف شد/ آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: با همکاری اداره برق و شهرداری، مشکلات روشنایی معابر آبپخش برطرف شده است.

مشکلات روشنایی معابر آبپخش برطرف شد/ آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی در نشست ستاد تسهیلات سفر آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش همه‌ ساله در بحث میزبانی از مسافران نوروزی عملکردی مطلوب داشته و عملکرد این شهرداری رضایت مسافران را به‌دنبال داشته است.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: ستاد تسهیلات سفر شهرداری آبپخش از اواخر بهمن‌ماه فعالیت خود را به‌صورت رسمی شروع کرده و در قالب پنج جلسه تخصصی برنامه‌های لازم به‌منظور آرامش، رفاه و آسایش مهمانان و مسافران نوروزی را تدوین کرده است.

موسوی با اشاره به اینکه سال گذشته از 29 استان کشور میهمان نوروزی داشته‌ایم، بیان داشت: مهمان‌نوازی و خون‌گرمی از ویژگی‌های دیرینه مردم آبپخش است و شهرداری در سال‌های اخیر همواره کوشیده است این ویژگی و خصیصه مردم دیار آبپخش را به میهمانان نوروزی که از سراسر کشور از آبپخش بازدید می‌کنند معرفی کند.

وی اضافه کرد: به دلیل موقعیت ممتاز آبپخش و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی پنج استان جنوبی به یکدیگر در سال‌های اخیر آمار مسافران نوروزی بازدیدکننده از این شهر افزایش داشته است و در سال جاری آمادگی پذیرایی از یک میلیون مسافر نوروزی را داریم.

این مسئول اذعان داشت: بوستان خضرا در ورودی شمالی و پارک خلیج‌فارس در ورودی جنوب شهر برای استقبال از مسافران نوروزی پاکسازی شده‌اند و نوسازی و رنگ‌آمیزی مجسمه‌ها و سنگ جدول‌های این اماکن از برنامه‌های مهمی است که شهرداری در دستور کار خود قرار داده و تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

شهردار آبپخش عنوان کرد: به‌منظور رفاه حال مهمانان و مسافران نورزی که قصد اقامت در بوستان خضرا را دارند، 27 چادر تهیه و نصب کرده‌ایم و از روزهای پایانی سال که مسافرت‌های نوروزی شروع می‌شود، آماده استقبال از مسافران نوروزی خواهیم بود.

موسوی روشنایی معابر شهری را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: مشکل روشنایی شهر در روزهای گذشته با همکاری مطلوبی که بین اداره برق و شهرداری وجود دارد، برطرف شده و روشنایی معابر عمومی شهر آبپخش در حال حاضر وضعیتی مطلوب دارد.

وی متذکر شد: در برخی معابر شهری هنوز شاهد خاموشی هستیم که تجهیزات لازم خریداری شده و به‌ محض دریافت بالابر از اداره برق شاهد ترمیم روشنایی در آن محلات خواهیم بود.

موسوی گفت: به‌منظور اجرای طرح روز پاک، زندگی پاک شهرداری بر اساس نقشه شهری، آبپخش را به‌مناطق 20 گانه تقسیم کرده که با همکاری مدارس، پایگاه‌های بسیج و عموم مردم شاهد پاکسازی معابر خواهیم بود.

وی افزود: اجرای این طرح مسئولیت شهرداری را به‌مراتب بیشتر از قبل خواهد کرد و پس از اجرای این طرح شهرداری باید با دقت و همت بیشتری به حفظ بهداشت و زیبایی شهر توجه داشته باشد.

شهردار آبپخش بیان داشت: تجهیزات لازم به‌منظور اجرای مطلوب این طرح را خریداری و در اختیار شرکت‌کنندگان در طرح قرار خواهیم داد و تمامی تجهیزات موتوری را هم برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح بسیج خواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول