اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

راه‌اندازی ستاد مردمی مدیریت بحران در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از راه‌اندازی ستاد مردمی مدیریت بحران در آبپخش خبر داد.

راه‌اندازی ستاد مردمی مدیریت بحران در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامرضا وفایی صبح امروز در دیدار مدیران اجرایی آبپخش با مردم در مسجد رحمت آبپخش اظهار کرد: حضور در میان مردم فرصتی ارزشمند برای مسئولان است که از طریق آن می‌توانند مردم را در جریان خدمات دولت بگذارند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: مسئولان تشنه ارتباط با مردم، حضور در میان آنها و تبیین خدمات صورت گرفته برای مردم هستند و این امر نشان‌دهنده گستردگی خدمات دولت‌ عدالت‌محور به مردم است.

وفایی اضافه کرد: تغییر در دیدگاه‌ها و نگرش‌ها نسبت به مسائل یکی از نیازهای ضروری است که در تمامی جوامع باید نهادینه شود و این مهم متضمن پیشرفت جوامع خواهد بود.

وی اضافه کرد: ملت ما شعار «ما می‌توانیم» ‌را به منصه ظهور نشانده‌اند و در همین راستا در طول سه ‌دهه عمر پربرکت نظام اسلامی شاهد دستاوردهای ارزشمند در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی بوده‌ایم و با توجه به همین امر می‌توانیم تمام نیازهای خود را برطرف کنیم.

این مسئول ادامه داد: اصلاح رویکردها یکی دیگر از ضروریاتی است که باید در جامعه نهادینه شود و خدمت بی‌منت، وحدت، عدالت و معنویت زیر چتر ولایت از اصول مدیریتی است که بنده با تمام وجود به آن توجه دارم.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: همه مسئولان باید خود را خادم کوچک ملت بدانند و با تمام وجود برای پاسخ به خواسته‌های مردم تلاش کنند؛ اقشار و گروه‌های مختلف مردم با هم برابر هستند و تنها تفاوت آنها در تقوای الهی است که برای آخرتشان مفید خواهد بود.

وفایی ادامه داد: در ارائه خدمات و تسهیلات باید بر اساس عدالت عمل شود و هر وقت خلاف این امر مشاهده شد مردم گزارش دهند تا مقابل آن ایستادگی کنیم.

وی گسترش معنویت را یکی از ضروریات امروز آبپخش دانست و افزود: توسعه فعالیت‌های قرآنی با توجه به اینکه آ‌بپخش به عنوان «ام‌القرای» استان شناخته می‌شود، امری ضروری است و مسئولان فرهنگی این بخش باید تلاش گسترده‌ای در این زمینه داشته باشند.

وفایی به تشکیل کمیته‌های شش‌گانه در آبپخش اشاره کرد و گفت: به‌ منظور پیگیری مشکلات آبپخش در آینده نزدیک کمیته‌های شش‌گانه تخصصی که پنج کمیته به اعضای شورای اسلامی شهر و یک کمیته به رئیس شورای بخش سپرده می‌شود، تشکیل خواهد شد.

وی یادآور شد: این کمیته‌ها تحت نظر امام جمعه آبپخش فعالیت‌ می‌کنند و با هماهنگی بنده مشکلات و مسائل موجود در بخش را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

وفایی اضافه کرد: استقرار ادارات و دستگاه‌های اجرایی در آبپخش یکی از اولویت‌هایی است که با تلاش و پیگیری این کمیته‌ها در حوزه‌های تخصصی محقق می‌شود.

بخشدار آبپخش با بیان اینکه سیستم نظارت مردمی در آبپخش شکل می‌گیرد، گفت: فعالیت بازرسان افتخاری در عرصه نظارت بر بازار، پروژه‌های عمرانی، فعالیت‌های بهداشتی و خبازی‌ها یکی از رویکردهایی است که به آن توجه داریم.

وفایی از راه‌اندازی ستاد مردمی مدیریت بحران در آبپخش خبر داد و گفت: راه‌اندازی ستاد مردمی مدیریت بحران در آبپخش یکی از فعالیت‌های پیش‌روی بخشداری آبپخش است که با شناسایی شرایط مناطق شهری و روستایی و امکانات و تجهیزات مقابله با بحران در سطح بخش این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام/2452/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول