اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان هشدار داد

سناریوی تنش و فشار دشمنان برای انتخابات 92

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان نسبت به اجرای سناریوی جدید و خطرناک تنش و فشار دشمنان در انتخابات پیش رو هشدار داد.

سناریوی تنش و فشار دشمنان برای انتخابات 92

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان با هشدار به مردم و مسئولان پیرامون توطئه جدید دشمنان در ایام پیش‌رو تصریح کرد: دشمنان و توطئه‌گران برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری سناریویی چند مرحله‌ای را آماده کرده و قصد دارند تا با فشار‌های شدید اقتصادی موجب نارضایتی بین مردم و نظام اسلامی شده و انقلاب اسلامی را دچار بحران و سردرگمی کنند.

امام جمعه دانسفهان با اشاره به سالروز درگذشت پروین اعتصامی شاعر بلند آوازه ایرانی اظهار داشت: شاعران نقش کلیدی را در انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی بر عهده داشته و باید از ابزار هنر برای تعالی روح انقلابی اسلام بهره‌ گرفت و استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دولت باید نگاه ویژه‌ و بیشتری را برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشد، تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا با تحریم و توطئه مردم را از بدنه نظام اسلامی جدا کنند اما استقامت و روحیه بردباری ملت تمام توطئه‌ها را خنثی و نقش بر آب می‌کند.

حجت‌الاسلام هاشم عاملی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال حضرت زینب را اسوه بردباری و صبر برابر مشکلات دانست و اظهار داشت: حضرت زینب (س) در حادثه کربلا نقش تعیین‌ کننده‌ای را در انتقال پیام و مفاهیم عاشورایی بر عهده داشته و حماسه کربلا را ماندگار کرد.

امام جمعه موقت شال افزود: تداوم مسیر‌ ائمه‌ اطهار مایه برکت و اقتدار نظام اسلامی است و همه مسلمانان لازم است در تمام مراحل زندگی امامان را سرلوحه و سرمشق ادامه مسیر قرار دهند.

وی ادامه داد: در سال آینده باید با تقوا و اهمیت به معنویات زندگی معنوی‌تری را رقم زد.

انتهای پیام/77005/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول