اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

انتخابات عرصه توانمندی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تاکستان گفت: انتخابات عرصه توانمندی، بزرگ‌منشی و هوشیاری دوچندان ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

انتخابات عرصه توانمندی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان قزوین آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان اظهار داشت: ملت با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی تاکنون در زان‌های سخت و دشوار به خوبی ثابت کرده‌اند که حامی و یاور نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده و در این راستا گام برداشته‌اند.

امام جمعه تاکستان با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار سخنان و رهنمود‌های ارزشمندی را پیرامون مسائل مختلف بیان فرمودند.

وی ادامه داد: رهبری در دیدار خویش فرمودند که مشکلات اقتصادی کنونی قابل رفع بوده و همه باید برای خدمات‌رسانی به مردم تلاش کنند.

امام جمعه تاکستان با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری ملت در عرصه‌های مختلف و به‌ ویژه انتخابات است، تصریح کرد: در آستانه ایام انتخابات همه باید برای حفظ وحدت کشور و حضور حداکثری و تمام عیار اقشار در صندوق‌های رأی گام برداشته و تلاش کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: انتخابات در نظام اسلامی به صورت کاملا آزاد برگزار شده و مردم به عنوان پشتیبان و حامی اصلی نظام اسلامی و ولایت‌ فقیه تاکنون در برابر زیاده‌خواهی استکبار ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

وی ضرورت توجه و عمل به منویات مقام معظم رهبری برای تحقق آرمان‌ها و اهداف کلان کشوری را مهم برشمرد و ابراز داشت: امیدوار هستیم تا همه بتوانیم با بصیرت، تیز بینی و اقتدار راه همیشگی خویش را پیموده و تا سر منزل مقصود انقلاب اسلامی را به پیش برده و در مسیر اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول