اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

فتنه 92 پیچیده‌تر و متفاوت‌تر از فتنه88 است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: فتنه 92 متفاوت‌تر و پیچیده‌تر از فتنه 88 خواهد بود و بسیار باید در این باره هوشیار باشیم.

فتنه 92 پیچیده‌تر و متفاوت‌تر از فتنه88 است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: باید مواظب فتنه 92 بود و در این باره هوشیاری خود را حفظ کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های زیادی درباره انتخابات 92 و فتنه‌گری در این باره انجام شده است و باید کوشید تا این برنامه‌ها نقش بر آب شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول تاکید کرد: باید مواظب بود تا در این جریان تنها خطی که موفق و پیروز خواهد بود رهبری است و همیشه حمایت از رهبری را در دستور کار قرار دهیم.

*ورشکستگان سیاسی دنبال فرصتند

امام جمعه دزفول ا‌ظهار کرد: ورشکستگان سیاسی در شرایط کنونی دنبال فرصتی برای حضور در صحنه و عرض اندام هستند و نباید به این افراد فرصت داد.

وی با اشاره به اینکه برخی تنها به دنبال برهم زدن نظم جامعه هستند، تاکید کرد: برخی تنها به دنبال آن هستند که نظم را برهم زده و در این شرایط خود را بار دیگر مطرح کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید وحدت کلمه را حفظ کرد و در این باره همه باید مطیع اوامر رهبری معظم انقلاب باشند و از هیچ تلاشی برای حفظ وحدت نباید کوتاهی کرد.

*جلوی فتنه گران را باید گرفت

امام جمعه دزفول گفت: نباید به فتنه‌گران مجال فتنه‌گری داد و در این باره باید کوشید تا فرصتی برای حضور به این افراد داده نشود و دستگاه‌های نظارتی در این باره هوشیارانه عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر فردی در شرایط کنونی بخواهد جو کشور را متشنج کند و وحدت موجود را خدشه‌دار کند از سوی مردم طرد خواهد شد و باید با قدرت مقابل وی ایستاد.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول