اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

فتنه‌گران بدانند مردم در صحنه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: در انتخابات پیش‌رو با فتنه‌ای جدید روبه‌رو هستیم، اما فتنه‌گران بدانند که مردم همواره در صحنه بوده و تا مردم هستند هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

فتنه‌گران بدانند مردم در صحنه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه چابهار در جمع نمازگزاران در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان اظهار داشت: امروز کشورهای به اصطلاح دموکراسی‌خواه که با ژست آزادی دنیا را استعمار می‌کنند در پوشش حقوق بشر خود بزرگ‌ترین عامل نقض‌کننده در جهان هستند.

وی ادامه داد: امروز مشاهده می‌کنیم که بحث تروریست خوب و بد را به میدان آورده‌اند و در این میان هر که در خط آنها نباشد را دشمن می‌دانند و در این پوشش بزرگ‌ترین جنایت‌ها را شکل می‌دهند.

خطیب جمعه چابهار با یادآوری سالروز بمب‌گذاری نماز جمعه تهران که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، خاطرنشان کرد: با وجود انفجار بمب، نماز جمعه ادامه یافت و این بیانگر ایمان قوی این مردم از خودگذشته در انجام فرایض الهی است.

موسوی تصریح کرد: هدف دشمن نماز جمعه‌ها است؛ چراکه حلقه وصل مسلمین است و این آن چیزی است که دشمن از آن فوق‌العاده هراس دارد و مدام تلاش می‌کند تا اصل آن را مورد هجوم قرار دهد.

وی با بیان اینکه عده‌ای کوردل سعی در بمب‌گذاری نماز جمعه چابهار داشتند، عنوان کرد: به فضل خدا و هوشیاری مردم و بسیجیان جان برکف، این توطئه دشمن خنثی و فریب‌خوردگان به درک واصل شدند.

امام جمعه چابهار یادآور شد: سالگرد ارتحال یادگار حضرت امام (ره) را تسلیت می‌گوییم؛ حاج آقا احمد از افرادی است که نامش در تاریخ ماندگار خواهد شد و امام با تمامی علاقه‌ای که به وی داشت، فرمود «حتی اگر احمد را هم از من بگیرند باز پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌ام».

موسوی متذکر شد: میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را به همه سخت کوشان این عرصه تبریک عرض می‌کنم؛ افرادی که در این وادی پای گذارده‌اند، بدانند که خدمت آنها عبادت است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم؛ همان‌گونه که بنیان گذار انقلاب فرمودند «فقرا و محرومان اعیان‌الله هستند» به امور آنها رسیدگی شود تا عید بر همه مبارک باشد.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: در ماه‌های پایانی دولت دهم قرار داریم و انتظار می‌رود؛ مسئولان همچون روز اول انگیزه خود را حفظ کرده و در راه خدمت به مردم تنها خدا را مدنظر داشته باشند تا مشکلات به حداقل کاهش یابد.

موسوی اضافه کرد: شرایط فعلی کشور با تحریم‌ها قابل مدیریت است و همان‌گونه که حضرت آقا اشاره فرمودند؛ همه با همدلی و اتحاد این توطئه و گردنه سخت را همانند سایر خدعه‌های دشمن پشت سر خواهیم گذاشت.

وی عنوان کرد: در انتخابات پیش‌رو باید هوشیار بود؛ چراکه دشمن همیشه به دنبال ایجاد بحران در کشور ایران اسلامی است و جا دارد با نصب‌العین قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری، اتحاد خود را در مقابله با آن دوچندان کنیم.

امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی خط لوله صلح به خوبی نشان داد که ایران در شرایط تحریم نیست و کشورهای همجوار برای آینده خود نیازمند انرژی ایران هستند و سنگ‌اندازی‌های دشمن هم ره به جایی نبرد.

موسوی گفت: جا دارد از سربازان گمنام امام زمان (عج) که موفق شدند با کمترین هزینه عملیات گروگانگیری اخیر در سطح شهرستان را خنثی کنند تقدیر و تشکر شود.

وی، سالگرد شهدای فاجعه تروریستی تاسوکی محور زاهدان - زابل را تسلیت گفت و از خداوند متعال علو درجات را برای آنان مسئلت کرد.

انتهای پیام/75001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول