اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان میاندوآب:

همگامی با جبهه فتنه بی‌تردید خیانت به خون شهدا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان میاندوآب فاصله گرفتن از ولایت فقیه را خیانت به خون شهدا دانست و گفت: کسانی که در کوران فتنه‌ها از جبهه دشمن سر درمی‌آورند بی‌تردید خون شهدا را پایمال کردند.

همگامی با جبهه فتنه بی‌تردید خیانت به خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی بعد از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید باکری و شهدای عملیات‌های خیبر و بدر در مسجد جامع تبریز با اشاره به جایگاه معنوی شهدا از دیدگاه قرآن اظهار کرد: از چشم‌انداز قرآنی شهدا نه تنها نمرده‌اند بلکه زنده‌اند و هادی و واسطه فیض عالم هستند که می‌توان با توسل به درجات معنوی شهدا به خیلی از حاجات مادی و معنوی رسید.

نماینده ولی فقیه در شهر میاندوآب با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در اثر عدم انتقال فرهنگ شهدا به جامعه رخ داده، خاطرنشان کرد: شهدا پس از قرار گرفتن در فضای معنوی‌ای که امام امت ایجاد کرد با زپر پا گذاشتن نفسانیات و تمایلات نفسانی توانستند به مقامات معنوی بزرگی نائل شوند.

وی گفت: جامعه ما امروز به مدد دعاهای خیر شهدا توانسته‌ در مقابل هجمه‌های سنگین استکبار جهانی در حوزه جنگ نرم از خود پایداری نشان دهد وگرنه با ایمان‌های شکسته بسته به جایی نمی‌توان رسید.

 

قهرمانی در ادامه سخنان خود شهید باکری را مصداق بارز اخلاص، تواضع و بی‌ادعایی دانست و تصریح کرد: شهید باکری با الهام از آموزه‌های دینی اسلام آنچنان خود را ساخته بود که خودی در کار نبود و واقعاً به مقام فنای فی‌الله رسیده بود.

وی افزود: این نکات را می‌توان از سکنات و حرکات آن شهید عزیز دریافت کرد، این خودسازی باعث شده بود که در عین فرماندهی قابل تشخیص با یک بسیجی نباشد.

قهرمانی در ادامه فاصله گرفتن از ولایت فقیه را خیانت به خون شهدا دانست و افزود: کسانی که در کوران فتنه‌ها از جبهه دشمن سر درمی‌آورند بی‌تردید خون شهدا را پایمال می‌کنند.

وی تاکید کرد: شهدا با خونشان سرسپردگی به ولایت فقیه را که امتداد ولایت ائمه، اولیا و انبیاست به اثبات رساندند.

قهرمانی اظهار کرد: اقتدار، شرف، عزت و سرافرازی کنونی ایران اسلامی بی‌تردید در سایه حاکمیت ولایت‌فقیه است و ما امروز توانسته‌ایم در مقابل استکبار جهانی قدرت رویارویی در تمام عرصه‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر کس امروز بخواهد آگاهانه یا ناآگاهانه جایگاه معنوی ولایت فقیه را مخدوش سازد یقیناً به خون شهدا خیانت کرده است چرا که شهدا خونشان را نثار کردند که حرف و سخن ولی فقیه و نایب امام زمانشان روی زمین نماند.

در ادامه این مرایم معنوی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیب پرداخته و یاد و خاطر شهدای سرافراز آذربایجان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/60002/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول