اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

فتنه و انحراف دو لبه یک قیچی هستند/ جریان انحرافی خطرناک‏ترین موج در انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه فتنه و انحراف دو لبه یک قیچی هستند که در پشت جبهه با هم کاملاً هماهنگ‌اند، گفت: جریان انحرافی خطرناک‏ترین موج در انقلاب است.

فتنه و انحراف دو لبه یک قیچی هستند/ جریان انحرافی خطرناک‏ترین موج در انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در نشستی بصیرتی در شاهرود با موضوع انتخابات پیش‏رو اظهار داشت: به فضل الهی در 34 سال گذشته، مردم‏سالاری در کشور ما به نحو آشکاری اتفاق افتاده و شعار مردم‏سالاری با بالفعل شدنش باعث عصبانیت دشمنان شده است.

وی افزود: دشمن امروز می‌خواهد شکافی در جامعه منسجم و متحد ایران ایجاد کند و مردم علی‏رغم مشکلات بسیار، حضور پررنگی در انتخابات و راهپیمایی‌ها مثل22 بهمن داشته‏اند.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: در شهری نظیر شاهرود، امسال 3 هزار نفر جمعیت بیشتر از سال قبل در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.

دشمن تلاش دارد القا کند که جامعه ایرانی محرومیت دارد

مطهری در ادامه اضافه کرد: دشمن می‌خواهد تصویری در ذهن مردم ایجاد کند که آنچه امروز در ایران داریم، با آنچه که اقتضای آن را داریم، فاصله زیادی دارد و اگر انقلاب نمی‌شد من ایرانی از اینکه هستم بالاتر بودم.

وی تصریح کرد: دشمن به دو روش به این موضوع می‌پردازد؛ یکی به روش مدنی و جهادی که تاثیرگذاری در اقشار مختلف مردم است و روش طبیعی و واکنشی که تحریم‌ها و جنگ اقتصادی دارد و این دو را با بمباران رسانه‏ای روی مردم انجام می‌دهد.

مطهری افزود: دشمن تلاش دارد تا القا کند که جامعه ایرانی محرومیت دارد و این محرومیت در اثر پافشاری روی اصول انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شاهرود افزود: دشمن در نهایت می‌خواهد با شکاف‌های ایجاد شده، بر روی اصول انقلاب و سیاست‌های نظام اثر گذارد.

فتنه و انحراف دو لبه یک قیچی هستند

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: اصول اجرایی مورد نظر انقلاب اسلامی، جهانی شدن اسلام و مقابله با هر ظلمی در سراسر جهان و نفی سلطه کافران و مبارزه با غده سرطانی اسرائیل در منطقه است.

مطهری تاکید کرد: باید همه هوشیار باشیم و جریان‌ها را به خوبی بشناسیم و بدانیم که جریان انحرافی خطرناک‏ترین جریان در انقلاب است که امروز موضوع مذاکره و مصالحه با آمریکا را مطرح می‌کند.

وی افزود: فتنه و انحراف دو لبه یک قیچی هستند که در داخل علیه منافع ملی کار می‌کنند و فقط ظاهراً با هم در جنگ هستند، ولی در پشت جبهه با هم کاملاً هماهنگ‌اند.

واقعیت‌سازی‌های دشمن شناخته شود

فرمانده سپاه شاهرود در ادامه بیان داشت: باید روند انقلاب و وضعیت کشور را خوب بشناسیم و بدانیم پیشرفتی که ما در این 34 سال گذشته داشته‌ایم، بسیار بزرگ و با اهمیت بوده است.

مطهری با اشاره به راه‌های پیشرفت و ثبات قدم در مسیر حرکت جامعه گفت: اشراف بر واقعیت‌ها، شناخت واقعیت‌سازی‌های دشمن و تزکیه خود و مخاطب از واقعیت‏پنداری از راه‌های پیشرفت ما در حرکت به سمت قله تشکیل تمدن بزرگ جهان اسلام است.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول