اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

برپایی 18 نمایشگاه بهاره در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: 18 نمایشگاه بهاره گیلان در راستای تنظیم بازار استان دایر شده است.

برپایی 18 نمایشگاه بهاره در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری امروز در جریان بازدید از نمایشگاه بهاره این شهر اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان از نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره رشت، نمایشگاه شماره یک این شهرستان واقع در سالن فرش گیلان یک‌روز تمدید شد و تا ساعت 10 شب فردا 26 اسفند دایر است.

وی تمدید نمایشگاه را طبق درخواست شهروندان و غرفه‌داران ذکر کرد و گفت: امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در برخی شهرستان‌ها به ویژه رشت با استقبال گسترده مردمی مواجه شد.

این مسئول درباره نمایشگاه دو رشت اذعان کرد: نمایشگاه شماره دو شهرستان رشت نیز با استقبال نسبتاً مناسب شهروندان مواجه شد و سال آینده تلاش می‌شود به لحاظ کمی و کیفی سطح برگزاری آن ارتقای بیشتری یابد.

به گفته وی، همزمان با اتمام کار نمایشگاه‌ها برنامه توزیع میوه و مرکبات شب عید نیز در مکان‌های مورد نظر رشت آغاز شده و تا روزهای آغازین فروردین ادامه می‌یابد.

منتظری از برپایی 18 نمایشگاه بهاره در گیلان خبر داد و یادآور شد: این نمایشگاه‌ها در راستای تنظیم بازار برپا شده که مایحتاج عمومی مردم به‌ویژه مواد غذایی و پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار در آن با قیمت‌های نسبتاً مناسب عرضه شده است.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول