اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

انتخاب برترین غرفه در نمایشگاه بهاره رشت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: غرفه‌های برتر در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره رشت انتخاب می‌شوند و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتخاب برترین غرفه در نمایشگاه بهاره رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری پیش از ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان درباره انتخاب غرفه‌های برتر در نمایشگاه بهاره، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ اسلامی ‌ایرانی در فضای جامعه، برخی از شرکت کنندگان در نمایشگاه بهاره که اقدام به عرضه محصولات در زمینه‌های پوشاک، ‏کیف و کفش و محصولات فرهنگی در این راستا می‌کنند، جزو برگزیدگان این نمایشگاه می‌شوند.

وی افزود: غرفه‌دارانی که اقدام به عرضه محصولات و کالای تولید داخلی به‌ ویژه تولیدی‌های استان می‌کنند از دیگر غرفه‌هایی هستند که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل تاثیر سیاست‌های تشویقی و حمایتی در راستای معرفی واحدهای صنفی رعایت کننده حقوق مصرف کنندگان در توسعه کیفیت فعالیت‌های این واحدها و گسترش این فرهنگ در حوزه تولید و تجارت در این زمینه شاهد انتخاب غرفه‌های برتر می‌شویم.

به گفته وی، تعداد دیگری از غرفه‌های برتر با نظرسنجی از طریق رسانه‌های خبری فعال و معتبر استان که در نمایشگاه حضور می‌یابند به عنوان غرفه برتر شناخته شده و مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

منتظری تصریح کرد: در این زمینه نظر‌پرسی لازم از طریق روابط عمومی سازمان مذکور از رسانه‌های خبری صورت می‌گیرد.

وی این تجلیل را شامل غرفه‌های هر دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره رشت نامید و گفت: در مجموع از حداقل 15 غرفه برتر در زمینه‌های مذکور تجلیل می‌شود و برای غرفه‌داران در نمایشگاه‌های آینده مشوق‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش فارس، دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در رشت در حال فعالیت است.

نمایشگاه شماره یک در محل سالن فرش گیلان واقع در جاده تهران تا 25 اسفند ماه جاری و نمایشگاه شماره دو در سالن وارش واقع در بلوار شهید مدرس نرسیده به آتش‌نشانی تا 26 اسفند ماه هر روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول