اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران:

نمایشگاه بهاره گچساران 200 غرفه متنوع دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: نمایشگاه بهاره گچساران با افزون بر 200 غرفه متنوع در دو نوبت صبح و بعدازظهر کالاهای مورد نیاز شهروندان را عرضه می‌کند.

نمایشگاه بهاره گچساران 200 غرفه متنوع دارد

رضا شریفی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: در ایام پایانی هر سال حجم تقاضای عمومی شهروندان برای خرید برخی از کالاهای مورد نیاز در سطح بازار افزایش می‌یابد.

وی ابراز داشت: این افزایش تقاضا سبب کندی جریان عرضه و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها می‌شود که در این زمینه هر ساله اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری مجمع امور صنفی برنامه‌ریزی مطلوبی دارد و برگزاری نمایشگاه بهاره یک راهکار مناسب در این زمینه است.

تخفیف 20 درصدی اجناس در نمایشگاه بهاره گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران انجام اقدامات مؤثر برای تنظیم و تعدیل قیمت‌ها را از اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره عنوان کرد.

شریفی افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ ضمن تقویت جریان عرضه سبب ایجاد فضای مناسب رقابت و دسترسی بهتر و آسان‌تر شهروندان به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب‌تر می‌شود.

وی گفت: تشدید فعالیت‌های بازرسی به منظور نظارت و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان اقتصادی یکی دیگر از راهکارهای تنظیم و تعدیل قیمت‌ها به ویژه در روزهای پایانی سال است.

شریفی با بیان این‌که برگزاری نمایشگاه بهاره در جلوگیری از احتکار و مخفی کردن اجناس و نیز ایجاد رقابت میان فروشندگان بسیار مؤثر است، ادامه داد: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و به وجود آوردن شرایط مناسب برای دسترسی خانواده‌ها به کالاها و اجناس مورد نیاز خود در روزهای پایانی سال و ایام نوروز از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره گچساران است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به استقبال مطلوب بازاریان و اصناف برای حضور در این نمایشگاه بیان داشت: این نمایشگاه در قالب بیش از 200 غرفه متنوع افتتاح و برپا شده است.

شریفی غرفه‌های پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار، تنقلات و مواد غذایی، مواد پروتئینی و سایر نیازمندی‌های مورد نیاز مردم در ایام نوروز را از مهم‌ترین غرفه‌های موجود در این نمایشگاه عنوان کرد.

وی افزود: نرخ اجناس نمایشگاه بهاره گچساران 10 تا 20 درصد پایین‌تر از نرخ متعارف بازار گچساران عرضه و ارائه می‌شود.

به گزارش فارس نمایشگاه بهاره گچساران با بیش از 200 غرفه از 16 اسفند برپا شده و تا 27 اسفند در ضلع شرقی پایانه مسافربری این شهرستان به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول