اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک:

نمایشگاه‌های بهاره موجب تبادل فرهنگی بین استان‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهر کنارک گفت: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره علاوه بر تسهیل در خرید مردم موجب تبادل فرهنگی بین استان‌های مختلف کشور می‌شود.

نمایشگاه‌های بهاره موجب تبادل فرهنگی بین استان‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، محمد عطایی شامگاه چهارشنبه در جلسه نهایی برگزاری نمایشگاه بهاره با حضور مسئولان بخش، دستگاه‌های نظامی و انتظامی و جمعی از معتمدان در بخشداری اظهار داشت: نخستین نمایشگاه بهاره از فردا چهارشنبه به مدت یک هفته در جنوبی‌ترین شهر سیستان و بلوچستان ویژه فروش نوروزی گشایش می‌یابد.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 35 غرفه شامل سوغات و هدایای استان‌های دیگر، مواد خوراکی، پوشاک، وسایل تزیینی، کیف و کفش، لوازم خانگی، کالاهای اساسی حمایتی از قبیل مرغ، روغن، برنج، شکر، کنسرو ماهی با نرخ کارخانه، اسباب بازی، لوازم پلاستیکی و غیره از چند استان و نیز غرفه‌هایی از استانمان در سالن ورزشی شهر زرآباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کنارک بیان داشت: برگزاری این نمایشگاه با برنامه‌ریزی مناسب از یک ماه گذشته صورت پذیرفته و با همکاری بسیار خوب مسئولان و مردم بخش زرآباد در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود.

عطایی برگزاری نمایشگاه بهاره آن هم در این سطح و در مرکز یک بخش را بسیار قابل تحسین برشمرد.

بخشدار زرآباد هم در ادامه این جلسه گفت: از ابتدای سال‌جاری تا به امروز که روزهای پایانی سال را سپری می‌کنیم با توجه به بازار فعال و جمعیت این بخش، تیم‌های بازرسی از اصناف مرتبا و به صورت منظم هر ماه دو بار از تمامی صنوف بازدید به عمل می‌آورند.

مجتبی شجاعی افزود: با توجه به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تأکیدات مکرر ایشان بر اقتصاد مقاومتی، نظارت و بازرسی از اصناف بخش به طور دقیق و با رعایت موازین بهداشتی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: شرایط لازم برای حضور مردم در این نمایشگاه با هماهنگی شوراها و دهیاری‌ها فراهم شده است.

بخشدار زرآباد بیان کرد: همچنین در ایام نوروز تسهیلات ویژه‌ای برای مسافران و افرادی که از این مسیر تردد می‌کنند در نظر گرفته شده است.

شجاعی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به دلیل همکاری در برگزاری این نمایشگاه آن هم در سطح کیفی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/75002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول