اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تالش:

نمایشگاه بهاره تالش در مکانی دیگر دایر می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت تالش از برپایی نمایشگاه بهاره این شهرستان در مکانی دیگر با 70 غرفه خبر داد.

نمایشگاه بهاره تالش در مکانی دیگر دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، عیسی صفی‌دوست ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به فروریختن نمایشگاه بهاره تالش در اثر شدت وزیدن باد گرم، اظهار کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تالش دوباره از تاریخ 25 اسفند جاری دایر می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه جدید با بیش از 70 غرفه در سالن تعاون روستایی تالش برپا می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نمایشگاه قبلی بهاره بر اثر باد گرم خسارات زیادی دیده است، افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره تالش که چند روز قبل افتتاح شده و به مدت شش روز با استقبال وسیع مردم در حال فعالیت بود، به دلیل وزش باد شدید دچار حادثه شد و خسارات زیادی به آن وارد آمد.

وی گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی و نیز غرفه‌داران، مقرر شده که نمایشگاه مذکور با حضور واحدهای صنفی و تولیدی در محل جدید برگزار شود تا شهروندان و مسافران نوروزی بتوانند کالای اساسی مورد نیاز خود را با کمترین نگرانی تامین کنند.

به گفته صفی‌دوست، نمایشگاه جدید بهاره تا تاریخ 30 اسفند جاری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

وی اذعان کرد: در این نمایشگاه کالای اساسی و پر مصرف این ایام به‌ویژه مواد غذایی، آجیل و خشکبار، پوشاک و کیف و کفش در آن با قیمت‌های مناسب عرضه می‌شود.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت تالش، درباره خسارات جانی حادثه فروریختن نمایشگاه بهاره بر اثر باد گرم، خاطرنشان کرد: حادثه فرو ریختن نمایشگاه مذکور هیچ خسارت جانی در بر نداشته و با توجه به بیمه بودن نمایشگاه، اقدام‌های لازم برای جبران خسارت‌های مجری آن در حال انجام است.

انتهای پیام/84002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول