اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه سربسته امام جمعه خرم‌دره به مسئولان

حیف است مسئولان از ولایت و رهبری فاصله بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه حیف است مسئولان از ولایت و رهبری فاصله بگیرند، گفت: کاری نکنید فریاد مراجع بلند شود.

حیف است مسئولان از ولایت و رهبری فاصله بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره در ادامه تفسیر و تشریح زیارت جامعه کبیره و برکات محبت و دوستی اهل بیت به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: محبت اهل بیت در هفت موطن هول‌انگیز به داد انسان می‌رسد.

وی افزود: محبت اهل بیت به هنگام مرگ، در قبر، به هنگام قیام از قبور و زمان پخش نامه‌های اعمال و هنگام حساب و کتاب و در پای میزان و صراط به داد انسان می‌رسد.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سال نو و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب از خدمات ارزشمند پرستاران تقدیر و اظهار امیدواری کرد تا هرچه سریعتر مشکلات پرستاران رفع شود.

وی در ادامه سخنان ضمن تسلیت سالروز رحلت یادگار امام حاج سید احمد خمینی فرزند امام راحل ادامه داد: مرحوم حاج سید احمد آقا فرزند برومند امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای نظام و انقلاب زحمات فراوانی را متحمل شدند.

نورپور افزود: حاج سید احمد آقا بعد از پیروزی انقلاب نقش موثری در کنار امام عزیز ایفا می‌کرد و بعد از ارتحال امام هم در کنار ولایت و حامی محکم رهبری بود.

وی در ادامه سخنان خود مسئولان را به درایت، بصیرت و آینده‌نگری و حفظ اتحاد و همدلی سفارش کرد و گفت: از آنجا که مقام معظم رهبری توصیه اکید بر حفظ وحدت کردند بنده وارد جزئیات نمی‌شوم ولی راجع به مسائل اخیر سربسته توصیه می‌کنم.

خطیب جمعه خرم‌دره با توصیه به مسئولان به اینکه قدر خودتان را بدانید و شما که چند سال است زحمت کشیده‌اید حیف است، از مسیر ولایت و مراجع فاصله بگیرید، تصریح کرد: مواظب باشید در این اواخر شما را خراب نکنند، خودتان باید مراقب باشید کاری نکنید که دشمن به ما بخندد، کاری نکنید که فریاد مراجع بلند شود و بگویند ما نگران و ناراحت هستیم.

وی با انتقاد از برگزاری جشن نوروز افزود: عزیزان مسئول در این وضعیت نابسامان اقتصادی چه لزومی داشت شما جشن استقبال از نوروز را برگزار کنید، آن هم از پول بیت‌المال و چهار ساعت برنامه‌های آن چنانی اجرا شود!

نورپور تاکید کرد: اگر قرار است از فرد یا افرادی تعریف و تمجید کنید، زیاده روی و غلو نکنید و اعتدال را رعایت کنید.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول