اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

استکبار نظام اسلامی را مورد تاخت و تاز قرار داده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز استکبار با تمام وجود، نظام اسلامی را مورد تاخت و تاز قرار داده است.

استکبار نظام اسلامی را مورد تاخت و تاز قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جواد سعدون‌زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه امام جمعه چوئبده که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری آبادان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما مسئولان و هر کسی که صاحب تریبون است باید علاوه بر شعار در عمل نیز حقانیت را ادا کرده و در راستای اجرای عدالت و حاکمیت اسلامی گام بردارند.

وی افزود: مسئولان هر چه بیشتر با یکدیگر همدل و هم‌فکر باشند زودتر بر مشکلات فائق آمده و معضلات پیش‌روی آنها را رفع کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز استکبار با تمام وجود، نظام اسلامی را مورد تاخت و تاز قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اگر آحاد جامعه با هم منسجم باشند و به هم خیانت نکنند دیگر هیچ ترس و دلهره‌ای از سست شدن بنیان‌های نظام و انقلاب وجود نخواهد داشت، افزود: با توجه به فشارهای اقتصادی که بر مردم تحمیل شده مسئولان باید با حمایت مضاعف مسئولان در راستای تعامل هر چه بیشتر با آنها گام بردارند.

سعدون‌زاده در پایان از مسئولان شهری به‌ویژه فرماندار ویژه آبادان خواست در روزهای پایانی سال نظارت بر قیمت اجناس و بازار شهرستان را نظارت بیشتری کنند.

انتهای پیام/ 72001/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول