اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف بیش از 2800 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بوشهر گفت: امسال 2 هزار و 838 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده است.

کشف بیش از 2800 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر از کشف بیش از 2 هزار و 800 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و گفت: در این مدت 2 هزار و 838 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که 70 درصد آن تریاک بوده است.

وی تصریح کرد: از این میزان مواد کشف شده ‌هزار و 797 کیلوگرم آن تریاک بوده و در این رابطه 68 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

عباس‌زاده اضافه کرد: در این مدت 25 قاچاقچی، 83 نفر توزیع کننده، 96 نفر حمل کننده و ‌هزار و 887 نفر نگهدارنده دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد‌ند.

وی تصریح کرد: در مبارزه با سوداگران مرگ در دی‌ماه سال جاری ماموران موفق به انهدام شش باند فعال تهیه و توزیع موادمخدر شدند و 27 کیلو و 100 گرم انواع موادمخدر در سطح استان بوشهر کشف شد.

این مسئول افزود: پلیس در این راستا در عملیات‌های مختلف شبانه‌روزی با اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده‌فروشان و معتادان در مدت مذکور، 218 قاچاقچی مواد مخدر و معتاد خطرناک را شناسایی کرده و تحویل مراجع قضایی داده است .

عباس‌زاده تصریح کرد: مأموران در این عملیات‌ها تعدادی خودرو را شناسایی و توقیف کردند.

این مقام انتظامی فعالیت فرهنگی و آموزش را مهم‌ترین راه مبارزه با آسیب‌ها دانست و گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در کنار مبارزه با این ماده افیونی آگاه‌سازی و فعالیت‌های فرهنگی را در اولویت کاری خود قرار داده است؛ به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 300 کلاس آموزشی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خصوصاً اعتیاد در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات دولتی و مساجد برگزار و 12 هزار بروشور چاپ کرده است.

انتهای پیام/66006/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول