اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش:

کانون فرهنگی صاحب‌الزمان(عج) آبپخش در استان برتر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش گفت: کانون فرهنگی و هنری صاحب‌الزمان (عج) در رتبه‌بندی اخیر به عنوان کانون‌ فرهنگی و هنری برتر استان انتخاب شد.

کانون فرهنگی صاحب‌الزمان(عج) آبپخش در استان برتر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا دهقانی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آبپخش اظهار داشت: مسئله فرهنگ یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مقوله‌‌های اجتماعی است و همه آحاد جامعه باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطر نشان کرد: بسط فرهنگ اسلامی در جامعه از مهم‌ترین مأموریت‌های فرهنگی مورد نیاز جامعه امروز است که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید به ‌طور خاص در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

دهقانی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری به ‌عنوان مؤثرترین واحدهای فرهنگی در محلات مختلف پتانسیل بالایی از نیروی انسانی را در اختیار دارند و از این پتانسیل بالقوه باید برای تحقق اهداف و برنامه‌های فرهنگی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: امروز ایادی کفر و استکبار درصدد مقابله با مفاهیم ناب و فرهنگ غنی اسلامی هستند و همه مسئولان جامعه اسلامی وظیفه‌ دارند که جوانان را با این فرهنگ اثربخش آشنا کنند و توطئه‌های مدون دشمنان را خنثی کنند.

این مسئول اذعان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آبپخش در ماه‌های گذشته فعالیت‌های ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی،‌ بصیرت‌افزایی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی انجام داده‌اند و سندی ماندگار را در پرونده فرهنگی آبپخش ثبت کرده‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عنوان کرد: جذب اعضا یکی از مهم‌ترین عواملی است که کانون‌های فرهنگی و هنری را در رسیدن به اهدافشان یاری می‌کند و مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری باید با برنامه‌ریزی دقیق در این راستا گام بردارند.

دهقانی افزود: قشر دانش‌آموز یکی از مهم‌ترین جوامع هدفی است که کانون‌های فرهنگی و هنری در انجام وظایف باید به ایشان توجه داشته باشند و برقراری ارتباط و تعامل بین مدارس و کانون‌های فرهنگی و هنری در تحقق این امر از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در پایان یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری صاحب‌الزمان (عج) در رتبه‌بندی اخیر به عنوان کانون‌ فرهنگی و هنری برتر استان انتخاب شده و این موفقیت در سایه تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت و اعضای این کانون حاصل شده که افتخاری بزرگ برای آبپخش است.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول